• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het mot niet gekker worden!!!!!

kadettje-89

Post vaak
ik wil cker niet rasistisch overkomen,maar dit bericht slaat echt alles.

nu weet een ieder dat we in onze landje al een best te kort hebben,en dan gaan ze nu dit nog eens vergroten.:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

Makkelijk centen verdienen toch :angel

:hmmz daarintegen als daarmee het aantal opruimd (bedoel ik golddiggers mee en niet mensen die asiel nodig hebben!)is het ook wel weer een goede manier :hmmz

Beetje jing jang idee krijg ik erbij

Makkelijk centen verdienen toch :angel

:hmmz daarintegen als daarmee het aantal opruimd (bedoel ik golddiggers mee en niet mensen die asiel nodig hebben!)is het ook wel weer een goede manier :hmmz

Beetje jing jang idee krijg ik erbij

Mm tja, geen idee asiel kost denk ik meer als ze geld geven en uitzetten. Maar ik vraag me af, als ze illegaal zijn, waarom zouden we dat dan doen? Dan hebben ze ook geen recht op asiel toch?

Mm tja, geen idee asiel kost denk ik meer als ze geld geven en uitzetten. Maar ik vraag me af, als ze illegaal zijn, waarom zouden we dat dan doen? Dan hebben ze ook geen recht op asiel toch?

Dat is goedkoper dan ze maandenlang opvang te bieden of op te sluiten in een detentiecentrum.

Is dus een PRIMA oplossing!!!! :angel:angel

Dat is goedkoper dan ze maandenlang opvang te bieden of op te sluiten in een detentiecentrum.

Is dus een PRIMA oplossing!!!! :angel:angel

hate me ore love me maar ik vind het opzich een goed idee, gewoon weg met die illegalen, de buitenlanders die hier gewoon netjes aan de regels houden zou je mij niet snel over horen, maar die uitkering vreters die hier komen om rijk te worden mogen ze van mij direkt weg schoppen, en die asielzoekers.. tsja is wel een goed idee maar wel dubbelzinnig, ze zijn hier vrijwillig gekomen en gaan met een mooie gevulde portemenee weer weg, op zo manier wil ik ook wel een jaartje in een asielzoekers centrum zitten..

de desbetrefende asielzoekers komen terug in eigen land waar ze met niks vertroken en zijn nu rijk, andere land genoten vragen hoe of wat, blablabla voor dat je het weet heb je hier asielzoekerscentrums genoeg omdat ze dat dan allemaal wel ff gaan proberen

en nee ben verder geen racist maar heb wel zo mijn mening over die lui ;)

hate me ore love me maar ik vind het opzich een goed idee, gewoon weg met die illegalen, de buitenlanders die hier gewoon netjes aan de regels houden zou je mij niet snel over horen, maar die uitkering vreters die hier komen om rijk te worden mogen ze van mij direkt weg schoppen, en die asielzoekers.. tsja is wel een goed idee maar wel dubbelzinnig, ze zijn hier vrijwillig gekomen en gaan met een mooie gevulde portemenee weer weg, op zo manier wil ik ook wel een jaartje in een asielzoekers centrum zitten..

de desbetrefende asielzoekers komen terug in eigen land waar ze met niks vertroken en zijn nu rijk, andere land genoten vragen hoe of wat, blablabla voor dat je het weet heb je hier asielzoekerscentrums genoeg omdat ze dat dan allemaal wel ff gaan proberen

en nee ben verder geen racist maar heb wel zo mijn mening over die lui ;)

Voor 10.000 euro wil ik ok wel verhuizen naar belgie :swear

Ik denk dat je met z'n nieuws bericht alleen maar illegalen hier heen lokt.

In landen als thailand ofzo kan je daar goed 5 jaar mee rond komen.

Voor 10.000 euro wil ik ok wel verhuizen naar belgie :swear

Ik denk dat je met z'n nieuws bericht alleen maar illegalen hier heen lokt.

In landen als thailand ofzo kan je daar goed 5 jaar mee rond komen.

10.000€ voor even een bezoekje nemen in het ozo makkelijke nederland.en wat er gezegd word ali zegd het tegen mohammed enz enz enz.en voor je het weet komt er straks weer een flinke rel tussen eigen volk tegen buitenvolk.en wij maar flink belastingen enzo betalen.en waarvoor?????????

10.000€ voor even een bezoekje nemen in het ozo makkelijke nederland.en wat er gezegd word ali zegd het tegen mohammed enz enz enz.en voor je het weet komt er straks weer een flinke rel tussen eigen volk tegen buitenvolk.en wij maar flink belastingen enzo betalen.en waarvoor?????????

Moet ik toch een tijdje voor werken voor dat geld:hmmz

Gewoon de grenzen sluiten,we zitten vol.

Of aantonen dat je wat startkapitaal hebt,en dat je hier gaat werken.

Niks politiek vluchteling,als je ergens geboren bent moet je daar leven naar de normen en waarden die daar gelden.

Als je wat uitgevreten hebt ben je hier ook niet welkom.

Moet jij eens emigreren naar canada of australie,daar kom je niet zomaar in.

Moeten ze hier ook doen.

Moet ik toch een tijdje voor werken voor dat geld:hmmz

Niks politiek vluchteling,als je ergens geboren bent moet je daar leven naar de normen en waarden die daar gelden.

Moet jij eens emigreren naar canada of australie,daar kom je niet zomaar in.

Moeten ze hier ook doen.

[rquote=1908479&tid=145883&author=RonaldH]Moet ik toch een tijdje voor werken voor dat geld:hmmz

[/rquote]

Zeg dat tegen die mensen die hun land moeten vluchten vanwege oorlogen, nee je land ontvluchten doe je idd voor de centen:hmmz

Draai de situatie eens om, stel dat jij je land moet ontvluchten omdat je het anders niet overleefd, denk dat je dan iets genuanceerder - lees, minder dom - gaat denken, maar kan me vergissen

Terug
Naar boven