• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

en om de i200 fans te bedienen hier de leaseplan hoe hij er ooit uitzag ( lees hoe ik hem kocht )

i200%201.jpg

@mantanator wrote:
manta.jpg

ikring.jpg

nummerloos.jpg

Paar fotos van mijn ex i200.

Was het topic al aan het zoeken. :fy1

Is er iemand hier op t forum die toevallig het kleurnummer nog heeft of weet van deze Manta? Naar ik begrijp zijn er enkele ex bezitters hier op t forum. Ik heb deze auto namelijk, maar deze moet hier en daar wat gerestaureerd worden.

Gr rico

@mantanator wrote:
manta.jpg

ikring.jpg

nummerloos.jpg

Paar fotos van mijn ex i200.

Was het topic al aan het zoeken. :fy1

Is er iemand hier op t forum die toevallig het kleurnummer nog heeft of weet van deze Manta? Naar ik begrijp zijn er enkele ex bezitters hier op t forum. Ik heb deze auto namelijk, maar deze moet hier en daar wat gerestaureerd worden.

Gr rico

@mantaray wrote:@ henk inderdaad twee keer op de service geweest maar toen was je net weer weg

wel twee keer naar je getoeterd , tweede keer zag je het !

heb nog wel een aantal foto,s voor je zoek ik van de week ff uit en komen per mail jouw kant op !

Dat kan wel kloppen, we horen niet zoveel in de auto vanwege erg veel onboard lawaai, maar de 2e keer hebben we je inderdaad gezien. :thumb

@mantaray wrote:@ henk inderdaad twee keer op de service geweest maar toen was je net weer weg

wel twee keer naar je getoeterd , tweede keer zag je het !

heb nog wel een aantal foto,s voor je zoek ik van de week ff uit en komen per mail jouw kant op !

Dat kan wel kloppen, we horen niet zoveel in de auto vanwege erg veel onboard lawaai, maar de 2e keer hebben we je inderdaad gezien. :thumb

Nou, de auto is doorgelast, dus richten zal moeilijk worden, maar ik ga het even bekijken wat er zoal mogelijk is en wat er zoal aan de hand is.

Uitgelijnd moet nu sowiso gebeuren want hij stuurt als een ploeg.

Nou, de auto is doorgelast, dus richten zal moeilijk worden, maar ik ga het even bekijken wat er zoal mogelijk is en wat er zoal aan de hand is.

Uitgelijnd moet nu sowiso gebeuren want hij stuurt als een ploeg.

Terug
Naar boven