• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

Hey Henk, het word nog straffer, ik twijfelde wat aan't aantal Ascona's 400 en:

scannen0002-2.jpg

Ik heb het verder op't net nog és nagekeken, "Stuckzahl Ascona-400" en ze kweken onder elkaar.

Over die Kadett 400 (in Luttenberg): Hoe staat die er nu voor?

Grtjs!

Hey Henk, het word nog straffer, ik twijfelde wat aan't aantal Ascona's 400 en:

scannen0002-2.jpg

Ik heb het verder op't net nog és nagekeken, "Stuckzahl Ascona-400" en ze kweken onder elkaar.

Over die Kadett 400 (in Luttenberg): Hoe staat die er nu voor?

Grtjs!

Okay, goed om te weten.

Ik ga aan de gang en kom (hopelijk) terug met gegevens die ik heb kunnen vinden.

Okay, goed om te weten.

Ik ga aan de gang en kom (hopelijk) terug met gegevens die ik heb kunnen vinden.

En ook een echte dus?

Ik heb (samen met Senatorman en 2000) nog wel even met de eigenaar staan praten en het was me bekend dat hij 'm pas net had. En ik wist ook dat alle specificaties kloppen, maar wist niet of het een goede replica was of een echte.

En ik kom er net achter dat ik nog wel een echte Ascona 400 op de foto heb :thumb

Rest me nog één vraag: De Ascona werd aangeduid als 400, de Manta toch als i400?

Of beiden i400? Weet iemand de officiële benaming?

En ook een echte dus?

Ik heb (samen met Senatorman en 2000) nog wel even met de eigenaar staan praten en het was me bekend dat hij 'm pas net had. En ik wist ook dat alle specificaties kloppen, maar wist niet of het een goede replica was of een echte.

En ik kom er net achter dat ik nog wel een echte Ascona 400 op de foto heb :thumb

Rest me nog één vraag: De Ascona werd aangeduid als 400, de Manta toch als i400?

Of beiden i400? Weet iemand de officiële benaming?

Over die kadett 400: eigenlijk waren er maar 2

2 complete (waarvan 1 afgebrand) en 1 kale kas (die later opgebouwd is met ascona 400 onderdelen)

zo uit m'n hoofd 258 ascona 400's (en dat aantal neemt elke dag weer toe :D )

Over die kadett 400: eigenlijk waren er maar 2

2 complete (waarvan 1 afgebrand) en 1 kale kas (die later opgebouwd is met ascona 400 onderdelen)

zo uit m'n hoofd 258 ascona 400's (en dat aantal neemt elke dag weer toe :D )

3 stuks originele Kadett 400 maar, dat is niet veel.

Bedankt voor de cijfers in ieder geval :thumb

3 stuks originele Kadett 400 maar, dat is niet veel.

Bedankt voor de cijfers in ieder geval :thumb

Over de productieaantallen: 265 stuks Ascona-400

245 stuks Manta-400

3 stuks Kadett 400

Dit zijn productiegegevens, wat er gebeurd is in al die jaren met de bv. casco's die tot schroot werden gereden, omgekat werden

met een nieuwe casco; en plots duikt de oude kas terug op en komt terug op papieren...

Zo zijn er wel wat gevallen, die hun oorsprong in een waas van geheimzinnigheid houden.

Die Replica hier boven ken ik ook, alsook de eigenaar. Normaal ben ik er steeds bij op de OGP, maar m'n vader z'n gezondheid

liet het even niet toe; eerst familie!

Over de productieaantallen: 265 stuks Ascona-400

245 stuks Manta-400

3 stuks Kadett 400

Dit zijn productiegegevens, wat er gebeurd is in al die jaren met de bv. casco's die tot schroot werden gereden, omgekat werden

met een nieuwe casco; en plots duikt de oude kas terug op en komt terug op papieren...

Zo zijn er wel wat gevallen, die hun oorsprong in een waas van geheimzinnigheid houden.

Die Replica hier boven ken ik ook, alsook de eigenaar. Normaal ben ik er steeds bij op de OGP, maar m'n vader z'n gezondheid

liet het even niet toe; eerst familie!

Hoe herken je een i200? Heb net een 86'r gekocht met kenteken PR-43-DB. En nu heb ik gelezen dat een i200 op kenteken begint met WOL en dan aantal cijfers. Is dit waar?

Hoe herken je een i200? Heb net een 86'r gekocht met kenteken PR-43-DB. En nu heb ik gelezen dat een i200 op kenteken begint met WOL en dan aantal cijfers. Is dit waar?

Terug
Naar boven