• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het nieuwe i200 i240 en 400 topic

Niet echt, omdat Opel qua 400's dat op een gegeven moment zelf ook niet wist.

Officiële cijfers zijn er wel een keer vrij gegeven, maar lang niet van alle modellen.

Van de 240 is er eigenlijk niks bekend en van de 300 zouden het om en nabij 30-32 auto's zijn.

Wat de 400 "originelen" betreft, daar wordt nog steeds flink mee gerotzooid, het is zelfs mogelijk om van een cas die nooit zo afgeleverd was nu gewoon de 400 papieren op te krijgen en legaal, mits je dus de weg kent.

Dus je ziet veel wat het zou moeten voorstellen, maar of het van origine zo is, dat is de vraag en als je daar achter wil komen maak je geen vrienden en sowieso is het nog de vraag of je het wel te horen krijgt.

immers een "originele" is nog altijd meer geld waard dan een goede replica in dezelfde staat.

Okay, dat wordt nog lastig dan.

Ik ga kijken hoe ver ik kom.

Zijn er productie-aantallen bekend?

Okay, dat wordt nog lastig dan.

Ik ga kijken hoe ver ik kom.

Zijn er productie-aantallen bekend?

@brizer wrote:My 400... parked in garage since 1995... One owner from new. Come with new engine...

com007.jpg

com010.jpg

i see olso a rally manta 400 :hmmz :hmmz

Terug
Naar boven