• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic

De ranger helaas niet.

Toen ze vorige maand de commodore gejat hebben bij mij hadden ze oog de 5bak van mijn zoon gejat en hij is nog niet terug.

Is echt zonde, hij heeft sins vorig jaar nog het een en andere verandert en zeker de nieuwe motor is de mooite waard, verder heeft hij nog de vooras van mijn rekord gekregen met de dikke volvoremmen, mijn nieuwe rode konis .

Krijg wel zaterdag op de meeting en nieuwe bak van Romijn.

ead20790-d027-49db-b0ba-8f4d042513e4_zps32a6cdfa.jpg

hierbij een foto van mijn rekord met zijn pas nieuwe sloffen!

Gescoord is asten en zelf gespoten. volgens mij zit ie hier ook op het forum vergeef me dat ik zijn forumnaam niet weet maar hij rijd in de top chop kadett.

Hey Wesley

Dat was Hans Hier op forum Pipo en idd Asten

ik was die gene die er gisteren ook was ;) en hans maar ik ook hebben meerdere setjes verbreed staal liggen

en anders worden ze gemaakt ;)

je rekord zier er netjes uit

Ik heb even een vraagje tussendoor.

Ik heb in mijn rekord c nu een 2.0s motor liggen, maar met nog de 4 bak met stuurschakeling.

Past een 5 bak zo in de wagen? Dus qua aansluiting op de motor en aan de cardan.

Ik zou dan wel een gat in de bodem moeten zagen voor de vloerschakeling, en dat vind ik eigenlijk zonde.

Heeft er al ooit iemand geprobeerd om een 5 bak om te bouwen naar stuurschakeling?

een 240 bak past met een automaatas.

maar de stuurschakeling erop aansluiten is bijna onmogelijk omdat het schakelmechanisme boven op de bak zit ipv ernaast.

ook heb je nog een langere km kabel nodig.

Terug
Naar boven