• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic

cht een leipe Rekord iig!

Kheb je al eens eerder zien rijden, ziet er nice uit!

Cookie Customs.. Heeft die een website?

Mijn Corsa gaat nog een heel eind zakken, en dan white walls erop als het ff mee zit hehe

ja hoor die heeft ie ;) http://www.jbfcustoms.nl/

cookie is gewoon koekie van jbf.

hij heeft de auto zo in de menie gezet. hij had hem toen verkocht aan die michiel, die heeft toen de 2L stuk gereden, de rekord is toen bij romijn terrecht gekomen, en daar heb ik hem weer iopgehaald, er een 2.2 ingelepeld en intussen ook een goede automaat (die was voor dat jbf hem had al niet helemaal lekker meer) met apk klaar maken is hij nog wat gezakt.

gebruik hem dagelijks dus je zult hem vaak zat zien rijden denk ik zo ;) woon in geldrop, en rijd regelmatig door mierlo naar helmond ;)

rijd nu alleen tijdelijk even met kadett voorwieltjes, want ik had een band lek...

dat is heel goed mogelijk :)

ik rijd mijn 80L lpg tank 2x in de week leeg, dus ik kom op heel veel plaatsen :afro

(naja bijna leeg, want op benzine doet ie nie rijde nie ;) maar 100L gaat er zo door heen)

nieuw speeltje

3 liter injectie

zijkant-2.jpg

motorruimte.jpg

Als het is dat ik mijn dashboard niet terug krijg van degene die me mijn dashboard in orde zou maken ,is er dan iemand die misschien weet waar ik er nog een uit kan halen deze is voor een commodore b sedan uit 1972. Alvast bedankt

Allemaal mooie wagens, maar zo koop je ze niet.

Deze was van mij: Coupe 19SH 1974, mooi interieur erin.

Op het eerste zicht nog goed totdat je die brede chroom

dorpelbagetten eraf haalt.

rekord003b-kl.jpg

rekord002-kl.jpg

rekord006-kl.jpg

rekord009-kl.jpg

rekord010-kl.jpg

Ik denk het niet.

Ik heb hem (in België) ong. twee jaar geleden verkocht zonder motor aan

iemand die hem kocht voor de papieren.

peter heb jij misschien ook nog raamrubbers liggen van zowel het voorraam als de deuren ( 4 deurs)

commodore b/rekord

Voor en achterraam denk ik wel , de portieren heb ik net op de sloop gegooid, moet ik effe nakijken op ik er nog en paar op zolder heb.

Heb nog en mooie caravan erbij , Bj. 77, L model, stuurbekrachting, trekhaak, koni loadadjusters achter,

Afb0096.jpg

Afb0094.jpg

Heb hier al commodore assen en en c 30 le motor klaar liggen ben er alleen nog niet uit of ik er en 5bak of en automaat inleg.

Voor de liefhebbers nog en paar autos uit mijn vroegere collectie.

63354377-vauxhall-ranger.jpg

ed2.jpg

Nicecars005.jpg

garage085.jpg

Bild016.jpg

achterraam heb ik zelf al

moet alleen het voorraam en de deurrubbers van de ramen

en natuurlijk wat wil je ervoor hebben

vrg hans-01

en je hebt een mooie collectie gehad

Terug
Naar boven