• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het Opel commodore A/B en Rekord C/D topic

Goedemorgen,

Mooi forum!

Ik ben tegenwoordig ook trotse bezitter van een Commodore A coupe (zie het voorstel topic)

Hoop hier veel dingen te weten te komen.

Zoals wat heb je nodig , wat moet er gebeuren voor ombouw naar een 3 ltr, waar kan ik het beste onderdelen scoren , werkplaatshandboeken ed....

Ook heb ik mij aangemeld op het Big Opels Forum, maar krijg geen reactie op mijn aanmelding.Lijkt wel of het forum plat ligt :(

Zal hier regelmatig gaan lezen!

Gr!!

Ok mooi! :thumb

Nu heb ik zelf een probleem, tenminste mijn Commodore A. Opeens een aantal dagen geleden, viel zomaar de motor uit bij de verkeerslichten. Starte wel weer direct, maar bleef afslaan. Van alles geprobeerd van schoonmaken tot afstellen en zelfs afgelopen zaterdag een andere carburateur gehaald bij Romijn. Ook deze carburateur loopt zeer slecht helaas..

Help!!

Bedankt voor je reactie! Ik ga er naar kijken. Met de "oude" carburateur, kwam er onwijs veel benzine in, waardoor ie steeds afsloeg. Soort van verzuipen zeg maar. Dus startte wel, maar je moest de motor aanhouden met veel gasgeven, en daarna weer los het gas en direct afslaan.

We hebben de brandstofpomp ook buitengesloten vandaag, en de carburateur met een trechtertje gevuld. Maar maakte geen verschil...

Terug
Naar boven