• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Oranje WK 2010 Topic!

dabok

Post weleens wat
Aangezien deze er nog niet is, en er volgens mij genoeg mensen op dit forum wel om voetbal of Oranje en alles wat er om heen afspeelt, iets geven dit topic!

Post hier alles wat je kwijt wil over Oranje, het team, WK 2010, Oranje foto's van auto's in de buurt of die je kent die helemaal aangekleed zijn in Oranje stijl, de buurt voor een maand gehuld in Oranje etc. etc. !

Mijn Corsa B:

Foto-XJZLORPP.jpg

:D !

De baas kwam vorige week al naar mij toe of ik om 4uur wilde beginnen i.p.v. 3uur... Ik keek hem al met een nog wazigere blik als anders aan, en vroeg hem waarom :D:D.

"Nou, om voetbal te kijken"

-Hoe laat begint dat?

"Om half twee en iedereen gaat om 1uur naar huis van de ochtend ploeg"

-Mooi, ik begin om 1uur. :P:P:P

Mijne is ook oranje, veel bekijks maar er komen net als bij Koninginnedag geen slingers of vlaggen op of aan.

Verder volg ik wel de hele wk op een tv op de zaak, maar het werk gaat wel door.

A.s. zaterdag ga ik naar de Luchtmachtdagen in Gilze Rijen dus dan even geen Oranje kijken.

het enige wat ik er van zeggen is dat het voetbal mij niets uitmaakt.

als ze vragen aan mij wie er moet winnen zeg ik belgie.

maar heb nu wel een mooie sticker zo als de eerste post voor op de a manta.

die komt er Na het wk op.

net terug van de stad echt effe gaaf in karavaan door stad rijden dak der af en gaan maar vlagen uit gewon weg super

origineel gepost door Erwin1987

duitsland kampioen:thumbup

:thumbdown volgens mij woon jij te dicht bij de grens :P

ze moeten eerst maar even winnen van spanje :sleeping

Terug
Naar boven