• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Het Oranje WK 2010 Topic!

Zoals jvv al zei: Aan de hoogste boom :swear

neenee ook niet te raar,

maar, reken maar dat die scheids nooit meer een wedstrijd fluit op dit niveau:thumbup

Erg jammer .. en ook zeker een grote teleurstelling hier :(

De actie voordat de goal viel was buitenspel en als daar voor gevlagd was dan had de goal nooit gevallen.

Scheidsrechter moeten ze aan de hoogste boom ophangen .. vies, eng mannetje.

K snap ieders teleurstelling,t domme we hadden het zelf moeten doen.

Baal als een stekker.

Scheids floot niet best nee,maar dan nog.

Robben is ook een paar x voor de goal geweest,ALLEEN

Balen,ja allen balen,zo dicht in bereik.

Kan hier geen leuke avond/nacht van maken.

Verd-mme.(sorry)

:argue:argue:argue gewoon 13 gele kaarten waarvan 9(!!!!) voor Nederland!!!

Manmanman wat enorme @#$#%&#!!!!!!

Kom net thuis van een teleurgesteld Enschede!

Waar het verder wel heel gezellig was tot de tegen doelpunt....:mad:

ik ben van mening dat NL het zelf heeft laten liggen.

het spel was zeer beneden peil, echt om je te schamen :fy1:fy1:fy1

de scheids..... ja die was idd niet best.

actie vooraf van de goal was zeker buitenspel, maar goed de grens heeft ook een paar keer gevlagd terwijl dit niet zo was...

ja tis jammer, maar goed in ieder geval boven DTL en FR hahaha

fijne avond iedereen

gr vinc

ja nederland heeft idd kansen laten liggen maar die scheids was toch wel t toppunt... heb de hele wedstrijd gezien maar die had toch aan die vies spelende spanjaarden ook wel wat meer gele kaarten gegeven.. alleen al voor t stukje acteerwerk wat sommige deden....

maja we hebben nu eenmaal verloen ja hel erg zonde maja we zijn wel weer sinds lange tijd in de finale gekomen is toch ook wt waard of nie..

Ach we hebben het goed gedaan hoor. We zijn gewoon 2e, beter als Duitsland, we hebben Brazilië naar huis gestuurd. Helaas verliezen we de finale, maar we hebben ervoor geknokt, spanjaarden hadden ook bijna 2 uur nodig om hem erin te krijgen. Maar mogen wel stellen dat we met het nieuwe 'Duitse Spel' toch knap verder zijn gekomen dan daarvoor, dit is het beste resultaat in 32 jaar.

ben er ook best ziek van, zeker van die laatste hoekschop die niet werd gegeven :puke, die laatste buitenspel, was twijfel achtig want hij nam geen deel aan het spel op dat moment. Baal als een stekker en haat dat geschiedenis zich herhaalt '78:swear

Balen zeg! We hadden er zo op gehoopt. Het zo mooi kunnen zijn....:cry

Binnenkort in de winkel:

Vulpennen met opdruk Paul Oktopus

hier ook met de fam vol spanning zitten kijken

zelfs mijn dochter mocht op blijven

(kids zijn zelfs op school al gek gemaakt)

tja toen doelpunt viel was het idd een domper iedereen balen

maar goed scheids idd een lul

maar we zijn iig zover gekomen en we moeten wel gewoon trots zijn denk ik

baal als een stekker maarja niks aan te doen.

de jongens hebben het goed gedaan op naar het ek en hopelijk doen ze het dan net zo goed.

iedereen zie ik bezig over die scheids. bij de goal was er geen buitenspel en ook niet bij de fase ervoor.

enkel bij de vrije trap was er een blnder door die afgeweken bal op de muur van spanje.

en van die gele kaarten : daar hadden er enkele rood van moeten zijn , dus is nederland er nog goed van afgekomen vind ik . en als je een beetje eerlijk bent was spanje beter en lieten de nederlanders niet in hun spel komen.

origineel gepost door gsi-tje

iedereen zie ik bezig over die scheids. bij de goal was er geen buitenspel en ook niet bij de fase ervoor.

enkel bij de vrije trap was er een blnder door die afgeweken bal op de muur van spanje.

en van die gele kaarten : daar hadden er enkele rood van moeten zijn , dus is nederland er nog goed van afgekomen vind ik . en als je een beetje eerlijk bent was spanje beter en lieten de nederlanders niet in hun spel komen.

Dit ben ik niet met je eens.

De fase voor de goal was er wel degelijk buitenspel .. sterker nog dit is bewezen vanuit de nabeschouwing op beeld.

Dat er meer rood had moeten vallen voor NL ben ik met je eens .. maar dit geld ook voor Spanje bij bijvoorbeeld Ineasta de goal maker.

Daarnaast vond ik Spanje zeker niet beter in hun spel .. wel in toneelspelen vanaf de eerste 10min al en ja dan is het niet gek dat NL er moeilijker inkomt ..

NL heeft wel degelijk mooi technisch spel laten zien .. alleen door toneelspel en verkeerde beslissingen door een scheids raak je nou éénmaal gedesorienteerd.

Hoe zou jij reageren bij een auto mobilist die je 2x bijna aanrijd? Dan let je een volgende keer ook beter op.

Al met al heeft NL ook wel degelijk spel laten liggen door bijvoorbeeld de actie van Robben die erin had moeten gaan maar goed .. ze hebben verloren in de finale en dat is nog niet eens een slechte prestatie naar mijn idee.

Ja, jammer maar helaas !

Naar mijn mening was het spel van de Spanjolen toch wel beter.

'Fraai' staaltje voetbal ook weer van Nigel de Jong op Alonso.. :hmmz mooie voltreffer hoor Nigel, maar je zit maar net ietsjes naast de bal... erg sportief.. :P

nigeldejong001.jpg

nigeldejong002.jpg

nigeldejong0003.jpg

nigeldejong004.jpg

Ach, de wereld draait door winnen of niet.. Heb er iig niet wakker van gelegen

We zijn alsnog 2e en tuurlijk en als je daar staat wil je voor goud. Uiteraard. Het hoogst haalbare.

Maar ja, de heren spelers kijken straks ff op internet bankieren en zien daar denk een berg nullen voor de komma,

en 'troost' misschien voor ze.. :D

Ja dat was er ook 1 he .. denk dat de Jong vroeger op kickboksen gezeten heeft want dit zijn beste trappen.

Ach zal ze dalijk feliciteren als ik ze ophaal in de Chinook ;)

Dat was er ook eentje. Ja niet zomaar 1tje

Daar had die knurft rood voor kunnen krijgen.

En als die idd op kickboxen zou hebben gezeten, des te zieliger dit toe te passen in de finale van de WK.

Dé kenmerken van een looser m.i.

Kan er wel geknerpt worden hier dat die corner er niet kwam etc.. (wat ook zo was), maar een

terechte rode kaart uitdelen ontging Webb dus ook...

Terug
Naar boven