@asconahobbyist wrote:en om weer even bij het geweldige Ford terug te komen.
Een maatje van mij ,al jaren automonteur zelfs,raakt maar niet uitgepraat over zn geweldige Ford Focus uit 2000,die Opel meuk van mij is niks,ik moet maar een Ford kopen,das pas een goeie wagen.
Nou ben ik wel met m eens dat een Opel best wel wat roest heeft,maar uit die jaren valt het nogal mee,maar ik ben er eens op gaan letten,en tsjonge jonge,wat kan zo'n stinkford rotten zeg!!
Overigens heeft ie er ook technisch al ongeveer de aanschafprijs nog een keer in zitten,evenals al 2 andere deuren vanwege de roest en de andere 2 al aangepakt (voor zolang het houdt),tevens begint het hok echt overal te roesten,dus over een jaar of 2 zal ie er ongeveer zo uitzien. Dit zijn focussen uit 2000 en 2001!!!! :shock:
En ja,ze staan op de sloop,dit zijn schadevrije auto's en ze staan er nog niet lang.
totaal zijn dit 4 verschillende auto's dus je mag wel van een kwaal (tje?) spreken.
Als ik dit zo zie verwacht ik tussen nu en 2 jaar dat focussen van 99 tot 2001 massaal naar de sloop gaan
@KadAstra-EF wrote:Wat een zooi inderdaad.
Ik zal je nog eens wat vertellen:
Mn buren hebben een Focus uit 2007 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat gaat ie doen ???
Juist, ROESTEN :shock: :shock:
Zal er wel eens stiekem een foto maken :wors
Rik
Zal het je nog sterker vertellen, wij hebben op werk een hele horde Ford Galaxy in de lease en die zijn nog geen drie jaar oud en al her en der aan het rotten!! :shock: