• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het zeldzame kadett e onderdelen topic

die engelse parafaan kan je volgens mij bij de dealer bestellen. hoofdsteunen in de achterbank kan je zelf maken, maar die hoofdsteunen in leer aan te komen is wat anders.

Deze heb ik ook

Champion achter bank met hoofdsteunen.

Irmscher smoke achterplaat.

Abs zender voorlip

ABS M3 side skirts

enz. allemaal leuk spul

Greetz Rich

Heb liggen

ABS zender lip

ABS M3 side skirts ;)

2 leren connoly champion stoelen

17 inch mak velgen (geen 2e model van gezien op Inet of in het echt)

No offence but:

Meer als de helft dat hier opgenoemt is zelfs niet eens zeldzaam...

En het gaat toch over kadett spullen niet over een setje velgen...

Het word meer het showtopic met kijk eens wat ik liggen heb,laten we aub terug na de basics gaan namelijk kadett gsi...just my 2 cents...

origineel gepost door bmwmanu

No offence but:

Het word meer het showtopic met kijk eens wat ik liggen heb,laten we aub terug na de basics gaan namelijk kadett gsi...just my 2 cents...

klopt wel wat je zegt.

wat ik me afvraag, de Irmscher achterbumper die hier ligt, is die nou erg zeldzaam? heb nooit een 2de gezien op foto's of meetings.

helaas is de set niet meer compleet :( was de complete kit jaren geleden, maar de kadett met de voorbumper en skirts is verkocht, en bestaat nu niet meer..

origineel gepost door Gsifreak

bmamanu is niet waar

de meeste zenderlippen zijn van POLY en die ABS zijn zeldzaam..

dit is wel een punt

k heb er lekker een van abs

maar mijn vectra 2000 digi in me dett is dus niet zeldzaam ?

denk t wel anders had iedereen m er in gehda :P(en mijne heeft zelfs WITTE verlichting:P)

back on topic

IK blijf het zeggen wa hier soms zeldzaam genoemd wordt,ligt mijn schuur vol van...:sleeping

zetelverwarming...

of in hoogte verstelbaar stuur

of bronze ramen

originele radio en equalizer

analoog dashbord

da noem ik "zeldzaam"

voor de ene zijn sommige spullen al wat zeldzamer als voor een ander die er de schuur vol heeft van liggen eh manu :P

orginele opel embleem stickers (niet de namaak) die zijn pas zeldzaam aangezien ze niet meer te krijgen zijn bij de dealer.

of het rubberen stootlijstje links achter van een gsi 3 deurs (ook niet meer te krijgen)

IK blijf het zeggen wa hier soms zeldzaam genoemd wordt,ligt mijn schuur vol van...:sleeping

zetelverwarming...

of in hoogte verstelbaar stuur

of bronze ramen

originele radio en equalizer

analoog dashbord

da noem ik "zeldzaam"

In hoogte verstelbaar stuur zeldzaam ? ik dacht dat alle gsitjes ermee geleverd waren :') :jerry niet dus ?

Een zenderlip sta op marktplaats op bijna elke kadett ...

net zoals smoke lichten en 1 armige ruitewissers..

Voor de hint ik heb nog steeds interesse!!!

Hint Manu

Tja die schuur van je legt vol met spullen waar hoekjes en bevestigings punten af zijn en zelfs imitatie bij is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:P:jerry

origineel gepost door belgian.opel

@ bmwmanu: die driehoekjes die je nodig hebt om Engelmanns te monteren, volgens mij ook zeldzaam, vooral de linkse. ;)

heb ik bijde nog nieuw in de verpakking liggen:)

origineel gepost door mayhem

No offence but:

klopt wel wat je zegt.

wat ik me afvraag, de Irmscher achterbumper die hier ligt, is die nou erg zeldzaam? heb nooit een 2de gezien op foto's of meetings.

helaas is de set niet meer compleet :( was de complete kit jaren geleden, maar de kadett met de voorbumper en skirts is verkocht, en bestaat nu niet meer..

bedoel je deze irmscher achterbumper?

origineel gepost door TheBlackMagic

Een zenderlip sta op marktplaats op bijna elke kadett ...

net zoals smoke lichten en 1 armige ruitewissers..

Voor de hint ik heb nog steeds interesse!!!

Hint Manu

Tja die schuur van je legt vol met spullen waar hoekjes en bevestigings punten af zijn en zelfs imitatie bij is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:P:jerry

Tja je hebt er altijd die voor een dubbeltje op de eerste rij zitten,maar zelf stukken van mensen vragen...:vertag

Terug
Naar boven