• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het zeldzame kadett e onderdelen topic

origineel gepost door Pat70

Die laatste vind ik een erg hoog lidl-gehalte hebben. Kan Tinus z'n mening delen wat dit betreft.

Zoiets als de 2e ben ik al eens tegengekomen. Stond de volgende link op t forum van opel club kaapstad ;

Die bouwen elke autolamp om naar angel-eyes,enkel of dubbel. Wordt denk ik wel prijzig om je lampen ook nog eens (of zeg maar 2 keer;heen en terug) te versturen en dan nog eens de behandeling. Maar mooi is t wel !!!

Die 1e komen me bekend voor. Enig idee waarvan frenkie ?

die ringen kun jo zo op ebay.de kopen dat ziet er niet uit

de eerste en 2de lijken mij de zelfde lampen

Heb ze nog nooit gezien.Heb je misschien een voorbeeld van t resultaat ?

Of is t zo erg dat je me dat niet wil aandoen :P:P:P

Heb trouwens nog een paar delen gezien,welliswaar van de chevrolet kadett,maar hier denk ik wel vrij zeldzaam :

Alarmschakelaar

alarmschakelaarchevroletkadett.jpg

Schakelaar achterruitverwarming

schakelaarchevroletkadett.jpg

Leder interieur

interieurlederchevroletkadett.jpg

De deurpanelen van een leder interieur,wel een ander als hierboven

deurpaneellederchevroletkadett.jpg

1 van die angeleyes gaan wel de rest:cry

ook mooie lederen paneeltjes met speaker vakjes :)

heb ook nog iets unieks

kenteken met 6 cilinders :P

origineel gepost door hanskadett

hmm dat eerste setje angel eyes zou ik wel willen:wub

the same here , en voral in combinatie met die heldere koplampen !

nog nie

die zitten nog in de cabrio :P

maar heb genoeg special parts

kan er ook hirschcars in zetten en dan helder glas er in haha

origineel gepost door uggsoppliers

Wholesale five fingers, This shop offers a wide variety of stylish design and excellent five shoes.Mens Vibram Five Fingers KSO Feet and heart is the farthest distance., with ours health is very important, must therefore choose the best shoes, looks after them. 。We recommend for your shoes is five fingers shoes. vibram five fingers www.vibramfivefingers5.com.Shoes design according to the shape of the foot. Separate your footfingers, let footfingers free breathing due to material and comfortable at the same time cloth.Feeling. therefore, you can reach out and comfort without pressure. Mens Vibram Five Fingers Sprint idea is the base of the design people to focus on health. Scientific research has shown that often go barefoot, and may adjust the many roles, such as increasing cerebral hemisphere epidermal tone, a man was pleasant, may still prevent cold, neurological and cardiovascular disease. In addition, barefoot ran up to a foot massage. It mimics the Barefoot walk, move your body in a more natural and healthier.2010 new vibram shoes womens. Vibram five fingers stimulation in your foot and lower leg muscles to build strength and improved action with 5 fringers except when you walk in the street, you feel like you are enjoying a massage can strengthen and shoes in the feet and legs, of course, this will help your healthy muscles! Vibram five fingers for Barefoot is best. Therefore, if you ' re sports lovers, if you are pursuing a healthy lifestyle, if you ' re curious about these strange Vibram five fingers, don ' t hesitate to try these healthy shoes. You ll get big surprise '. Vibram five fingers in the sale in our shop.Vibram Five Fingers Classic

:wtf

Net een bieding op Ebay.co.uk misgelopen.

Had iemand leren recaro nethoofdsteunen te koop. Ik hem nog een mail gestuurd voor de verzendkosten naar Nederland en daar antwoord op gekregen ; Heeft die hondel*l bieden vanuit t buitenland geblokkeerd !! Werkelijk om moe van te worden .....

Net een bieding op Ebay.co.uk misgelopen.

Had iemand leren recaro nethoofdsteunen te koop. Ik hem nog een mail gestuurd voor de verzendkosten naar Nederland en daar antwoord op gekregen ; Heeft die hondel*l bieden vanuit t buitenland geblokkeerd !! Werkelijk om moe van te worden .....

heb ik ook al eens gehad...

echt klote he:(

Had ze kunnen hebben voor 51 euro. Maar ja, we zoeken gewoon verder.

Deze liep af op t moment dat ik op vakantie was. Niet meer aan gedacht....

Heb jij zeker ook niet gezien he Frenk ?

Gisteren m'n ontslag gekregen na 15 jaar. Was wel een beetje klote. Maar vandaag een hele dikke pleister op de wond gekregen !!!!

STRAIGHT OUTTA GREECE :

21102010469.jpg

geheel nieuw setje rubbers voor de GSI hatch , rondom,dus incl. die van links achter !!!

Quote:

Had ze kunnen hebben voor 51 euro. Maar ja, we zoeken gewoon verder.

Deze liep af op t moment dat ik op vakantie was. Niet meer aan gedacht....

Heb nog een setje liggen mag je hebben voor 320,-

origineel gepost door Vinci

Mijn GT stuurtje?

Yd7xj.jpg

Of is dat dertien in een dozijn?:hmmz

Ik heb er ook 1 dus er zijn er altijd 2 van in Nederland :D:D

Zeer zeldzaam dus ???

Groet, Rik

origineel gepost door KadAstra-EF

origineel gepost door Vinci

Mijn GT stuurtje?

Yd7xj.jpg

Of is dat dertien in een dozijn?:hmmz

Ik heb er ook 1 dus er zijn er altijd 2 van in Nederland :D:D

Zeer zeldzaam dus ???

Groet, Rik

zijn er nu 3, ik heb er ook 1tje liggen....

die komt na de motor ombouw in m'n Dtje, voor de wat betere grip :afro

dat soort stuur met leder bekleed is denk ik vrij zeldzaam.

deze stuurtjes welke afgebeeld zijn zaten standaard in een GT

Terug
Naar boven