• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het zeldzame kadett e onderdelen topic

Ook weer wat gevonden... stel 4kante lampen (mogelijk van Hirschcar)@ Frenk: zie u2u, moet zo weg... kan de schuur niet weer op de kop zetten helaas...

Nog niet gevonden, maar wel ergens op zolder: Kadett E GSi hoedenplank (met speakergaten) 2x digidash met piekje,,, waarvan 1 met ander ruitje helaas stekkers er niet bij (wat een goed geheugen he)

Minstens 4 pulsgevers, diverse nummers... zowiezo 2x 2 dezelfde

Originele koplampen en knippers oke oke niet zeldzaam... achterlichten ook niet maar goed heb ze.

Diverse schakelaars... veelal mistlampen voor+achter.

Bovenste gedeelte van een c20ne.. naar de klote natuurlijk. Diverse Opel stuur logo's... uiteraard ook GSi :angel

[rquote=1602428&tid=118436&author=Rob-Epe]

Gepost op 18-2-2010 op 07:47 PM

Had hier een Irmscher inlaat-spruitstuk voor een 2.0 8v... Schijnbaar toch een stuk zeldzamer dan er hier destijds telkens werd gezegd....

....[/rquote]

De pagina's tot nu toe door gekeken... maar niemand die zo'n ding heeft dus :P

[rquote=1834943&tid=118436&author=Rob-Epe][rquote=1602428&tid=118436&author=Rob-Epe]

Gepost op 18-2-2010 op 07:47 PM

Had hier een Irmscher inlaat-spruitstuk voor een 2.0 8v... Schijnbaar toch een stuk zeldzamer dan er hier destijds telkens werd gezegd....

....[/rquote]

De pagina's tot nu toe door gekeken... maar niemand die zo'n ding heeft dus :P

[/rquote]

IK heb het zelf ooit een keer kunnen kopen en dat was ook gelijk de laatste keer dat ik het gezien heb dus...

[rquote=1835026&tid=118436&author=bmwmanu]IK heb het zelf ooit een keer kunnen kopen en dat was ook gelijk de laatste keer dat ik het gezien heb dus...[/rquote]

Misschien ben jij wel die Vectra-rijdende bodybuilder die dat ding hier heeft opgehaald...

Zo ja & nee, wat heb je ermee gedaan ??? En boven alles, was er echt meer vermogen merkbaar ??

iedereen die me een beetje kent weet dat ik een kadett gsi freak ben en uit belgie kom...

Dus neen ik was het niet...

[rquote=1835407&tid=118436&author=bmwmanu]iedereen die me een beetje kent weet dat ik een kadett gsi freak ben en uit belgie kom...

Dus neen ik was het niet...[/rquote]

Maarruh... was vermogenswinst merkbaar ???

Met grote dank aan Frenkie, dit is nu mijn mooi exemplaar :jerry:afro

:wors:wors:wors

champion deurpaneelen zonder raamslinger

nog mooie orgineele champion stoelen

dat ziet er zo uit

DSC_0147.jpg

DSC_0149.jpg

gaan alleen niet weg voor weinig aangezien ze in EU niet te krijgen zijn

[rquote=1798475&tid=118436&author=KadAstra-EF]Zeldzame Kadett onderdelen....

Ik heb net mijn Kadett E 1990 voorzien van Electrische verstelbare koplampen.

Dit heb ik nog niet eerder gezien bij E Kadett.

Of is het standaard bij de GSi-tjes ????

Groet, Rik[/rquote]

voor de liefhebber heb ik nog een complete set van 2 nette elc. koplampen liggen. incl de elc. stelmotors.

pb maar bij intressen....

[rquote=1837735&tid=118436&author=Big Sexy]

er valt me net iets in. ik geloof dat vectrafreak (rick) er ooit eentje heeft gehad. dacht ik.... vrij groot breed persoon iig. maar die heeft hem ook niet meer weet ik.

zal hem eens u2u;en om hier even te reageren[/rquote]

Echt lang was die niet... maar man wat breed, schrok me kapot :o

Had wel verwacht dat die 'm op de auto ging bouwen...

[rquote=1838300&tid=118436&author=voss][rquote=1798475&tid=118436&author=KadAstra-EF]Zeldzame Kadett onderdelen....

Ik heb net mijn Kadett E 1990 voorzien van Electrische verstelbare koplampen.

Dit heb ik nog niet eerder gezien bij E Kadett.

Of is het standaard bij de GSi-tjes ????

Groet, Rik[/rquote]

voor de liefhebber heb ik nog een complete set van 2 nette elc. koplampen liggen. incl de elc. stelmotors.

pb maar bij intressen....

[/rquote]

U2U naar "Voss"

irmscher achterbumper van een kadett e sedan is niet echt zeldzaam hoor. zijn gewoon nog nieuw te koop. .

tja voorbumper van irmscher is wel ietjes zeldzamer.

@leocabrio wrote:die kleur is wel zeldzaam ken die namelijk niet

maar heb vandaag ook nog naar zo,n achterbumper staan te kijken in mijn garage :jerry

Volgens mij is die kleur van de op de duitse markt geleverde 1.6 edition modellen die met gsi bumpers worden uitgevoerd

weet nu ni of het zeldzaam is, maar heb juist een irmsher bumperset voor kadett sedan gekocht. moet ze wel nog halen en foto van nemen. iemand dat weet of ze zeldzaam zijn?

@acab wrote:weet nu ni of het zeldzaam is, maar heb juist een irmsher bumperset voor kadett sedan gekocht. moet ze wel nog halen en foto van nemen. iemand dat weet of ze zeldzaam zijn?

Achterbumper is dacht ik wel vrij zeldzaam... voorbumpers zit verschil in.

die kleur is wel zeldzaam ken die namelijk niet

maar heb vandaag ook nog naar zo,n achterbumper staan te kijken in mijn garage :jerry

Terug
Naar boven