• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

het zeldzame kadett e onderdelen topic

Mooie klokken hoor! Maar inderdaad kun je die wijzers gewoon in elke gewenste stand zetten, platen kun je custom laten maken bij allerlei bedrijven. Dit zijn op zich wel weer de zeldzame 250/8000 GSI klokken die er in zitten....

Diesel dashboard MET toerenteller:

Fotos0010Db.jpg

en mistlichten (niet zo zeldzaam, maar toch :p):

Fotos0007-1.jpg

Grtz

@midnight black wrote:@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Diesel dashboard MET toerenteller:

FOTO

en mistlichten (niet zo zeldzaam, maar toch :p):

FOTO

Grtz

Die gril lijkt me zeldzamer, die ken ik namelijk niet.

Ook zeldzaam: nieuwe motortjes voor elektrische ramen van een Cabrio.

Ja die grill is enkel geleverd op dit model van 1500 turbodiesel.

En aangezien deze eigenlijk ook heel zeldzaam zijn... :vertag

Grt

die kon je ook van de andere versie van die gril maken hoefde je enkel maar dat binnenste kapje weg te halen had ik ook gedaan bj de 1.6 i gt en de 1.8i frisco :jerry :jerry

bij het uitzoeken van mn voorraad Ascona meuk kwam ik 2 nieuwe lichtgrijze portiergrepen van de E1 Kadett LS uitvoering tegen,nieuw in de verpakking.

Is dit zeldzaam???

Ik weet wel dat ze bij vrijwel alle exemplaren uitdrogen en wegbrokkelen.

Medeforummers, is dit zeldzaam ?

DSC03517.jpg

DSC03518.jpg

Gisteren zoals gezegd met Remco op de sloperij geweest en kwam eigenlijk bij toeval deze kapjes tegen.

Ik heb inmiddels al vele Kadettjes op de sloop mogen bewonderen maar deze kapjes heb ik nog nooit gezien.

Het opvallende is dat ik ze ALLEEN in een Kadett Cabrio gevonden heb.

Op de sloperij lagen er 2 Cabrio's met dus die kapjes er in.

Dus: zeldzaam of niet ?

Rik ;)

volgens mijn zat dit ook op de GSI versies,ik had ze in het lichtgrijs in mijn87er GSI en in het zwart in mijn 89er GSI en 91er GSI Champion.

Ook in een Ascona C GLS had ik ze.

Denk dat ze alleen in de luxere versies zaten.

is niet zeldzaam denk ik.

heb ze ook in mijn gsi'tjes.

denk dat ze ook nog wel voorkomen in de gewone e versies

@.:Stoffel:. wrote:is niet zeldzaam denk ik.

heb ze ook in mijn gsi'tjes.

denk dat ze ook nog wel voorkomen in de gewone e versies

Dat is het hem juist, ik kom ze dus NIET tegen in de gewone E versies. Ik heb trouwens Kadett GSi's niet gezien daar dus ik weet niet of ze daar ook standaard opzitten.

Dat weet jij dus beter dan mij :thumbup

Rik ;)

@midnight black wrote:Rik, ik zat echt te kijken wat daar nu bijzonder aan is maar ja ik heb dan ook een cabrio he, ;) en nu bijna met stoelverwarming king:

Nou, ik rijdt nu 16 jaar Opel (nooit anders gehad trouwens) maar ik ben dit nog nooit tegengekomen !

Wel eens afgevraagd of daar ook iets voor was maar afgelopen donderdag ontdekte ik dit bij toeval.

De Astra F heeft dit standaard al maar ik heb nooit geweten dat een Kadett E ook zulke kapjes had.

maar goed, IK vind dit bijzonder en ben er erg blij mee ;)

Rik :D

maar goed, IK vind dit bijzonder en ben er erg blij mee ;)

Rik :D[/quote]

Dat is het belangrijkste he :D En ik heb weer wat geleerd: ik wist niet dat die kapjes alleen op de gsi's en de cabrio's zaten!

Terug
Naar boven