• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hier ook maar even voorstellen...

• Topic starter Topic starter AvB
  • Startdatum Startdatum
[rquote=1860318&tid=141856&author=Maurice89]Die velgen onder die zwarte turbo... Is dat soort van dit? http://link.marktplaats.nl/416114721

Ik wil niet de hoofdprijs betalen voor zo'n velgen maar vind ze nogmaals erg vet:angel[/rquote]

Ja die lijken er wel heel erg op, maar of het gaat passen?? Ik zou niet meer weten hoeveel J mijn velgen waren. Ik weet wel dat mijne achtenbanden ook 245 breed waren en dat die cali heeel weinig vering had. Me vingers pasten niet meer tussen de wielkasten en de band. Zou zonde zijn als het niet gaat passen.....

[rquote=1860318&tid=141856&author=Maurice89]Die velgen onder die zwarte turbo... Is dat soort van dit? http://link.marktplaats.nl/416114721

Ik wil niet de hoofdprijs betalen voor zo'n velgen maar vind ze nogmaals erg vet:angel[/rquote]

Ja die lijken er wel heel erg op, maar of het gaat passen?? Ik zou niet meer weten hoeveel J mijn velgen waren. Ik weet wel dat mijne achtenbanden ook 245 breed waren en dat die cali heeel weinig vering had. Me vingers pasten niet meer tussen de wielkasten en de band. Zou zonde zijn als het niet gaat passen.....

[rquote=1859212&tid=141856&author=AvB]

En tja.....wat die velgen betreft. Ik heb een beetje een luxe probleem. Want ik heb nog 17inch bbs liggen wat ook erg strak staat. En 1 van die 2 setjes moet weg, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

[/rquote]

Ik ben zelf wel fan van de BBS wielen, erg mooi en passend bij het model auto. Lijkt een beetje op de orginele DTM velg.:thumbup

[rquote=1859212&tid=141856&author=AvB]

En tja.....wat die velgen betreft. Ik heb een beetje een luxe probleem. Want ik heb nog 17inch bbs liggen wat ook erg strak staat. En 1 van die 2 setjes moet weg, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

[/rquote]

Ik ben zelf wel fan van de BBS wielen, erg mooi en passend bij het model auto. Lijkt een beetje op de orginele DTM velg.:thumbup

[rquote=1859212&tid=141856&author=AvB][rquote=1859030&tid=141856&author=drakos]welkom,zeer nette wagen en als je je velgen ooit wegdoet........ ;)

zie ook een flinke intercooler zitten, is er verder nog wat mee gedaan?

[/rquote]

-Gechipt +/- 280 pk

-Dumpvalve kit

-Brandstofdrukregeleaar 3.5 bar

-Grotere intercooler (achter orginelebumper)

-Brandstofpomp

-Grotere airintake

-Bosch platinum bougies

-DTM einddemper

-Artec Rh 17 inch velgen

-Geboorde sportremschijven van zimmerman

-Ferodo Blokken

Zo staan de BBSSEN:

2mo3yw0.jpg
[/rquote]

De BBS rx doen het altijd super onder een Calibra :P

DSC03582.jpg

HPIM2517.jpg

[rquote=1859212&tid=141856&author=AvB][rquote=1859030&tid=141856&author=drakos]welkom,zeer nette wagen en als je je velgen ooit wegdoet........ ;)

[/rquote]

-Gechipt +/- 280 pk

-Dumpvalve kit

-Brandstofpomp

-Grotere airintake

-Bosch platinum bougies

-DTM einddemper

-Artec Rh 17 inch velgen

-Ferodo Blokken

Zo staan de BBSSEN:

2mo3yw0.jpg
[/rquote]

DSC03582.jpg

HPIM2517.jpg

[rquote=1861821&tid=141856&author=gertwert][rquote=1859212&tid=141856&author=AvB][rquote=1859030&tid=141856&author=drakos]welkom,zeer nette wagen en als je je velgen ooit wegdoet........ ;)

[/rquote]

-Gechipt +/- 280 pk

-Dumpvalve kit

-Brandstofpomp

-Grotere airintake

-Bosch platinum bougies

-DTM einddemper

-Artec Rh 17 inch velgen

-Ferodo Blokken

Zo staan de BBSSEN:

2mo3yw0.jpg
[/rquote]

DSC03582.jpg

HPIM2517.jpg
[/rquote]

Staat heeel strak inderdaad, mooie cali!!

[rquote=1861821&tid=141856&author=gertwert][rquote=1859212&tid=141856&author=AvB][rquote=1859030&tid=141856&author=drakos]welkom,zeer nette wagen en als je je velgen ooit wegdoet........ ;)

[/rquote]

-Gechipt +/- 280 pk

-Dumpvalve kit

-Brandstofpomp

-Grotere airintake

-Bosch platinum bougies

-DTM einddemper

-Artec Rh 17 inch velgen

-Ferodo Blokken

Zo staan de BBSSEN:

2mo3yw0.jpg
[/rquote]

DSC03582.jpg

HPIM2517.jpg
[/rquote]

Staat heeel strak inderdaad, mooie cali!!

Terug
Naar boven