• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hierbij mijn show corsa b gsi

Toen hij origineel was en af fabriek volledig irmscher airdam uitgevoerd was.....toen wastie geld waard!;)

Je moet nu maar net iemand vinden die met een tijger op zn motorkap wil rondrijden

Toen hij origineel was en af fabriek volledig irmscher airdam uitgevoerd was.....toen wastie geld waard!;)

Je moet nu maar net iemand vinden die met een tijger op zn motorkap wil rondrijden

@nova.... wrote:@CorsaGSI.deb wrote:hoeveel zouden jullie voor deze auto willen geven.?

Ik wil hem nog niet voor nix

Tja John zo wilde ik het niet zeggen maar zo bedoelde ik het ook ;) .

Ik heb toendertijd 'de onthulling ' :sleeping :sleeping in Best gezien ,van te voren een laken eroverheen enzo je kent het wel ,toen dacht ik ;daar moet wel heeel wat onderuit komen ,en toen kwam de tijger enz.enz.

@nova.... wrote:@CorsaGSI.deb wrote:hoeveel zouden jullie voor deze auto willen geven.?

Ik wil hem nog niet voor nix

Tja John zo wilde ik het niet zeggen maar zo bedoelde ik het ook ;) .

Ik heb toendertijd 'de onthulling ' :sleeping :sleeping in Best gezien ,van te voren een laken eroverheen enzo je kent het wel ,toen dacht ik ;daar moet wel heeel wat onderuit komen ,en toen kwam de tijger enz.enz.

Leuk ding voor een meid die er van houdt. Maar verwacht geen wereld bedragen want zon showcar is het nou ook niet echt.

Dat hou je toch met dit soort dingen, bumpers endergelijke...Kost allemaal genoeg ik weet het. Maar als je de auto kwijt wilt wil niemand hem hebben.

Leuk ding voor een meid die er van houdt. Maar verwacht geen wereld bedragen want zon showcar is het nou ook niet echt.

Dat hou je toch met dit soort dingen, bumpers endergelijke...Kost allemaal genoeg ik weet het. Maar als je de auto kwijt wilt wil niemand hem hebben.

Inderdaad, en die hem willen, willen hem voor een habbekrats!

Maar wat wel jammer is, is dat die 2-tone is gespoten, maar de deurklinken vergeten zijn.. ?

@Fearless wrote:Leuk ding voor een meid die er van houdt. Maar verwacht geen wereld bedragen want zon showcar is het nou ook niet echt.

Inderdaad, en die hem willen, willen hem voor een habbekrats!

Maar wat wel jammer is, is dat die 2-tone is gespoten, maar de deurklinken vergeten zijn.. ?

@Fearless wrote:Leuk ding voor een meid die er van houdt. Maar verwacht geen wereld bedragen want zon showcar is het nou ook niet echt.

Is ook niet echt mijn smaak, maar ja dat hou je toch in dit wereldje, smaken verschillen nu eenmaal !

de één houdt van clean de ander van tupperware !

Ik heb mijn corsa destijds ook voor een belachelijk laag bedrag verkocht, zat een 2 liter 16 V in , verlengde motorkap, gecleande achterklep noem maar op. zat dik €10000 in die wagen (en das nog een schijntje ten opzichte van andere forum gebruikers), je moet maar net een gek vinden die zo'n auto wilt hebben maar ook één die er de echte waarde voor wilt betalen,

greetz,

Is ook niet echt mijn smaak, maar ja dat hou je toch in dit wereldje, smaken verschillen nu eenmaal !

de één houdt van clean de ander van tupperware !

Ik heb mijn corsa destijds ook voor een belachelijk laag bedrag verkocht, zat een 2 liter 16 V in , verlengde motorkap, gecleande achterklep noem maar op. zat dik €10000 in die wagen (en das nog een schijntje ten opzichte van andere forum gebruikers), je moet maar net een gek vinden die zo'n auto wilt hebben maar ook één die er de echte waarde voor wilt betalen,

greetz,

over een paar maanden gaat hij in project deel 2 :)

hou m toch lekker voor mezelf afgelopen weekend sevenum geweest was weer super gezellie

heb 2e prijs best off airbrush mee mogen nemen ben er super blij mee :)

tot op de volgende meetings

nog mensen ast zondag naar zandvoort.?

over een paar maanden gaat hij in project deel 2 :)

hou m toch lekker voor mezelf afgelopen weekend sevenum geweest was weer super gezellie

heb 2e prijs best off airbrush mee mogen nemen ben er super blij mee :)

tot op de volgende meetings

nog mensen ast zondag naar zandvoort.?

1390259679_5_Lrit.jpg
1390262439_5_aHSc.jpg

Terug
Naar boven