• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hij drinkt erg veel koelvloeistof?

@astraTD kijk eens bij bachhaus (Brunssum). die zijn op het algemeen veel goedkoper dat Heuts.

Heb afgelopen week samen met mijn buurman een corsa b 1.2 8v een distributie riem vervangen, waterpomp, nieuwe riemen en 5 liter koelvloeistof. En daar was hij €150 voor kwijt. Je krijgt namelijk vaak al 30 a 40% korting standaard,

Succes ermee.

@astraTD wrote:Ik heb een blikje stop lek erin geschut, en tot nu toe helpt het ook nog :thumbup

Vind het toch altijd gewaagd dat soort spul, zou het toch maar laten vervangen :thumb

Gr Colin

Heb je geen zeikende kachel waarbij het mooi onder je matten loopt zonder dat je het in de gaten hebt?

ik vind die paar liter op 5 km wel veel eerlijk gezegd

koppakking?

Heb je geen zeikende kachel waarbij het mooi onder je matten loopt zonder dat je het in de gaten hebt?

ik vind die paar liter op 5 km wel veel eerlijk gezegd

koppakking?

denk eerder waterpomp,

heb ik ook gehad met een megane, die was ook ongeveer sneller leeg als gevuld, en dat was de pomp toen

Ik ben ook wel tegen de stopleak zooit, daar het niet alleen het gat (tijdelijk) dicht, maar ook de kleinere doorstroomopeningen..

Willem

Die stopleak producten is voor nood. Zou er zelf niet mee blijven doorrijden. Het spul is voor tijdelijk noodgeval. Ben bang voor je dat het maar tijdelijk zal zijn.

Het pijl is tot nu toe niet meer gezakt gelukkig.

Ik weet ook wel dat het voor tijdelijk is, maar zolang ik me 200,- kan besparen komt mij dat goed uit.

Zodra het weer gaat zakken, laat ik het vervangen. :thumbup

Terug
Naar boven