• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hitteschild? aanluiting op luchtfilter X1.6SZR

Hallo allen,

Kan iemand mij vertellen wat voor een onderdeel dit is? Ik kan hier niets over vinden. De aansluiting naar het luchtfilter is bij mij afgebroken.(zie foto)

Alvast bedankt! Groeten,

Peter

DSC08934.jpg

is om bij koude motor warme lucht van de uitlaat aan te zuigen, zodat de motor eerder op bedrijfstemperatuur is en dus zuiniger loopt

is om bij koude motor warme lucht van de uitlaat aan te zuigen, zodat de motor eerder op bedrijfstemperatuur is en dus zuiniger loopt

het is inderdaad de aansluiting van de aanzuigslang op je hitteschild wat dus afgebroken is ;)

Om je het naampje van het onderdeel te geven ;)

Oh en daarbij heb ik meerdere autos meerdere jaren zonder problemen gereden zonder die slang op het hitteschild..

Het kan dus prima..

het is inderdaad de aansluiting van de aanzuigslang op je hitteschild wat dus afgebroken is ;)

Om je het naampje van het onderdeel te geven ;)

Oh en daarbij heb ik meerdere autos meerdere jaren zonder problemen gereden zonder die slang op het hitteschild..

Het kan dus prima..

Super! Bedankt voor jullie reacties. Kan ik dit onderdeel ook ergens online bestellen? Bij carpartsdirect kan ik 'm niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd?

Groeten,

Peter.

Super! Bedankt voor jullie reacties. Kan ik dit onderdeel ook ergens online bestellen? Bij carpartsdirect kan ik 'm niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd?

Groeten,

Peter.

Ik zie hem ook niet direct bij een autoonderdelentoko.. maar op de sloop liggen er denk ik genoeg ;)

Zit volgens mij ook helemaal niet heftig vast.

Ik zie hem ook niet direct bij een autoonderdelentoko.. maar op de sloop liggen er denk ik genoeg ;)

Zit volgens mij ook helemaal niet heftig vast.

Terug
Naar boven