• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

HLS-module geinstalleerd

[rquote=1856866&tid=141705&author=Fearless]Maar wat is nou het nut van het gebeure?

Behalve dat het er gewoon leuk uit ziet dan.....[/rquote]

De OPC-scan is volkomen nutteloos, ziet er leuk uit.

Maar de overige opties zijn echt handig. Bij mij is het pikkedonker zoals je op het tweede filmpje kunt zien. Best wel prettig dat er lampen aan gaan als ik de auto ontgrendel of mn weg naar de voordeur zoek.

SpeedLock is gewoon veilig. Afslagverlichting zorg voor meer zicht in de berm bij afslaan (moet alleen nog even '6000K' hallogeenlampen er in doen)

[rquote=1856866&tid=141705&author=Fearless]Maar wat is nou het nut van het gebeure?

Behalve dat het er gewoon leuk uit ziet dan.....[/rquote]

De OPC-scan is volkomen nutteloos, ziet er leuk uit.

Maar de overige opties zijn echt handig. Bij mij is het pikkedonker zoals je op het tweede filmpje kunt zien. Best wel prettig dat er lampen aan gaan als ik de auto ontgrendel of mn weg naar de voordeur zoek.

SpeedLock is gewoon veilig. Afslagverlichting zorg voor meer zicht in de berm bij afslaan (moet alleen nog even '6000K' hallogeenlampen er in doen)

[rquote=1856863&tid=141705&author=Erwin1987]maar alleen voor een vectra c toch?

Erwin[/rquote]

Voor Vectra C en Signum; en Astra H en Zafira B.

[rquote=1856863&tid=141705&author=Erwin1987]maar alleen voor een vectra c toch?

Erwin[/rquote]

Voor Vectra C en Signum; en Astra H en Zafira B.

Speedlock is dat bochtenverlichting? Dat de mistlamp er bij gaat branden?

Vind ik altijd wel zon raar gezicht, net of iemand met de mistlampen aan rijdt, dat er 1 van kapot is :P:P

Maar voor de rest is het wel grappig.

Speedlock is dat bochtenverlichting? Dat de mistlamp er bij gaat branden?

Vind ik altijd wel zon raar gezicht, net of iemand met de mistlampen aan rijdt, dat er 1 van kapot is :P:P

Maar voor de rest is het wel grappig.

Ziet er leuk uit.

Kun je zonder dit, als je de auto van slot haalt met de ab, meer dan alleen je kentekenverlichting laten branden ?

Marcel

Ziet er leuk uit.

Kun je zonder dit, als je de auto van slot haalt met de ab, meer dan alleen je kentekenverlichting laten branden ?

Marcel

ik heb hem nu een jaartje in m'n astra zitten, werkt best leuk dat dingetje, daarmee kan je bij de astra h ook de temperatuur van de motor in de odo meter laten weergeven omdat die niet bij de gewone tellers zit. Helaas is er bij de astra h geen bochten verlichting mogelijk omdat de lampen niet apart worden aangestuurd.

ik heb hem nu een jaartje in m'n astra zitten, werkt best leuk dat dingetje, daarmee kan je bij de astra h ook de temperatuur van de motor in de odo meter laten weergeven omdat die niet bij de gewone tellers zit. Helaas is er bij de astra h geen bochten verlichting mogelijk omdat de lampen niet apart worden aangestuurd.

Nee, SpeedLock is dat je deuren vergrendeld worden als je harder dan 15 km/h rijdt. Afslagverlichting=bochtenverlichting.

Sorry Peter, maar dat is niet waar! De eerste modellen Vec C1 hebben het niet (zoals ik). Heb het op de bekende wijze geprobeerd in te stellen, maar niet gelukt. Zou overigens best kunnen dat het wel via OP-COM kan.

Nee, SpeedLock is dat je deuren vergrendeld worden als je harder dan 15 km/h rijdt. Afslagverlichting=bochtenverlichting.

Sorry Peter, maar dat is niet waar! De eerste modellen Vec C1 hebben het niet (zoals ik). Heb het op de bekende wijze geprobeerd in te stellen, maar niet gelukt. Zou overigens best kunnen dat het wel via OP-COM kan.

[rquote=1856744&tid=141705&author=afterburner27]

Vraag me alleen af , of die lightshow wel gezond is voor je xenon... zullen ze toch wel op het grootlicht moeten programmeren denk ik...[/rquote]

Je kunt kiezen om dimlicht wel of niet te gebruiken. Bij Xenon kun je dit beter niet doen, heb dit dan ook niet ingesteld. Mijn stadslichtjes lijken op dit filmpje erg blauw, maar zijn in het echt gewoon wit.

Terug
Naar boven