• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe cd 70 navi verwijderen?

tommy1982

Post weinig
Weet er iemand hoe ik makkelijk en ZONDER de originele sleuteltjes van de radio deze eruit kan krijgen? Ik heb al wat liggen friemelen met kleine schroevendraaiertjes in die 4 gaatjes maar krijg er precies geen beweging in ... :wtf Iemand die raad weet?

ff dashboard kastje eruit

4 sateprikkers o.i.d. (ieder geval lang genoeg om de vergrendeling te ontgrendelen) in de gaten

door de opening van het kastje via de achterkant van de CD70 eruit duwen

ff dashboard kastje eruit

4 sateprikkers o.i.d. (ieder geval lang genoeg om de vergrendeling te ontgrendelen) in de gaten

door de opening van het kastje via de achterkant van de CD70 eruit duwen

Ok thanx, is gelukt, nu zit ik weer met een ander probleem maar daarover ga ik in mijn ander topic verder gaan :thumb

Ok thanx, is gelukt, nu zit ik weer met een ander probleem maar daarover ga ik in mijn ander topic verder gaan :thumb

:jerry @tommy1982 wrote:Ok thanx, is gelukt, nu zit ik weer met een ander probleem maar daarover ga ik in mijn ander topic verder gaan :thumb

Wat dan? ,je wilde sávonds sate maken en kwam stokjes te kort :jerry

:jerry @tommy1982 wrote:Ok thanx, is gelukt, nu zit ik weer met een ander probleem maar daarover ga ik in mijn ander topic verder gaan :thumb

Wat dan? ,je wilde sávonds sate maken en kwam stokjes te kort :jerry

Terug
Naar boven