• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe een originele monza GSE te herkennen?

Zwiterland zit ook niet in de EU, en daarom worden die gegevens niet gelinkt.

Trouwens, naast de "standaard"uitvoering van de GSE, heb ik ook wel een "Exclusive" gezien (de Manta had die uitvoering ook). Die was donker metallic groen, groen getint glas, had groen Recaro interieur erin en was echt fully loaded. Ik weet alleen niet, of dat een origineel vanaf fabriek komende uitvoering was De Exclusive badge zat op de voorschermen en achterklep (in het wit). De auto stond toentertijd altijd in Papendrecht, en was eigenlijk mijn eerste aanraking met de Monza.

origineel gepost door MonzaRon

origineel gepost door Jigsaw

zover ik kan zien voldoe ik aan alle eisen, behalve de digitacho en getinte ramen ;)

dus ook geen antenne in je ruit :hmmz

misschien ff een paar pics posten, kunnen wij ook ff meekijken ;) [/quote]

antenne heb ik dan weer wel ;)

hierbij nog wat foto's:

pict0018b.jpg

pict0016nz.jpg

pict0013y.jpg

achterlichten zijn niet origineel trouwens ;) die heb ik wel nog liggen

Ziet er niet verkeerd uit, hoor !! Wit staat een Monza beregoed. Je achterlichten en tussenbalk zijn van een normale A2, want chroomstrip. Bij de GSE antraciet.

Je woont in een leuk aflopend straatje. Makkelijk als tie een keer niet starten wil, hoef je niet te duwen :P:P:P

origineel gepost door MonzaRon

origineel gepost door senatorman

Je woont in een leuk aflopend straatje. Makkelijk als tie een keer niet starten wil, hoef je niet te duwen :P:P:P

Minder als je vergeet je auto goed op de handrem te zetten. :o:o.............:argue........:fy1:hmmz

dan zetten we hem andersom, ken ie niet meer voorruit rollen :o :D

links van dat grasveldje is nog een zijstraatje, kan ik em ff in laten rollen en dan weer vooruit de berg af :P

maar die bumper is naar mijn weten origineel GSE

zie: klik

volgens mij is een originele gse zwaarder (1484 kg ) inplaats van een gewone 3.0 a2 ( 1408 kg ) zo zijn ook de omgekatte jongens te herkennen , 3.0 a1 weegt namelijk 1396 kg . zal alleen een enkele kilo schelen of het automaat is of handgeschakeld.

waarom zou een orignele gse dan zwaarder zijn ? alleen door de spoiler en oliekoeler kan dat nooit extra 80kg zijn.

Die van mij weegt overigens wel 1484kg

En wat gewicht betreft das ook maar wat uit de duim gezogen:

Met AC is stukke zwaarder dan zonder,zeker 20/25kg

Electrisch schuifdak is een stukke zwaardere constructie

Automaat is zwaarder als handbak

niveau regeling enz enz zijn allemaal zwaarder.

En alle GSE kentekens die heb gezien zijn 1484kg?

Of der nu ac of net wat opzit...

gewicht op kenteken is altijd basis gewicht , opties worden nooit meegewogen. maar het ging toch alleen om wel of geen gse te herkennen;)

ja nog altijd, maar hij gaat niet weg hoor :) gewoon even kijken wat mensen ervoor over hebben. Tot nu toe nog 0 reacties :P

weet er iemand of dit een monza gse is heeft een 2.5E

77079165_3-opel-monza-2500-e.jpg

77079165_5-opel-monza-2500-e.jpg

77079165-opel-monza-2500-e.jpg

mss niet omdat deze een 2.5E heeft zeker

grtz chriske

Is geen geld maar je krijgt denk ik wel problemen als je er mee wilt gaan rijden.:hmmz

Zitten geen autopapieren meer bij !!!

Maar voor sloop is die niet duur :wors

origineel gepost door noci

Is geen geld maar je krijgt denk ik wel problemen als je er mee wilt gaan rijden.:hmmz

Zitten geen autopapieren meer bij !!!

Maar voor sloop is die niet duur :wors

papieren kunnen toch opnieuw aangevraagd worden

of niet

Alleen als de eigenaar ( degene die de auto het laatst op naam heeft gehad) ze opnieuw aanvraagt !

En dan moet je die papieren meenemen om hier weer een NL kenteken erop te krijgen.

Zo heb ik het mij toen laten vertellen, dus klaag mij niet aan als het verkeerd is:angel

Terug
Naar boven