• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoe een verbruiker opsporen

[rquote=1854871&tid=141549&author=plexpiloot]

...eu... nog geen jaar oud en is een gel accu 900 amp/hr

moet wel wat kunnen hebben dacht ik deze word voornamelijk gebruikt bij grote amerikanen en trekkers ..nu ook in de manta :angel [/rquote]

900!!???

De manier die @2000 beschrijft is idd mooi om erachter te komen waar het probleem zit.

[rquote=1854871&tid=141549&author=plexpiloot]

...eu... nog geen jaar oud en is een gel accu 900 amp/hr

moet wel wat kunnen hebben dacht ik deze word voornamelijk gebruikt bij grote amerikanen en trekkers ..nu ook in de manta :angel [/rquote]

900!!???

De manier die @2000 beschrijft is idd mooi om erachter te komen waar het probleem zit.

[rquote=1854819&tid=141549&author=Astraman][rquote=1854788&tid=141549&author=mantadevil]ga eens in de kofferbak liggen en trek klep dicht ,wel zorgen dat er iemand buiten staat met sleutel:P

heb dit ook eens gehad en toen bleek dat mijn kofferbak verlichting constand branden bleef [/rquote]

Kun je ook gewoon ff die switch indrukken en kijken of ie uitgaat. ;)[/rquote]

wil niet zeggen dat de koffer m dan indrukt als ie dicht is... schakelaar kun je stellen nl...

enne wat was het probleem nou??

[rquote=1854819&tid=141549&author=Astraman][rquote=1854788&tid=141549&author=mantadevil]ga eens in de kofferbak liggen en trek klep dicht ,wel zorgen dat er iemand buiten staat met sleutel:P

heb dit ook eens gehad en toen bleek dat mijn kofferbak verlichting constand branden bleef [/rquote]

wil niet zeggen dat de koffer m dan indrukt als ie dicht is... schakelaar kun je stellen nl...

enne wat was het probleem nou??

[rquote=1856473&tid=141549&author=Kale gek][rquote=1854819&tid=141549&author=Astraman][rquote=1854788&tid=141549&author=mantadevil]ga eens in de kofferbak liggen en trek klep dicht ,wel zorgen dat er iemand buiten staat met sleutel:P

enne wat was het probleem nou??[/rquote]

Zeker weten doe ik het nog niet maar waarschijnlijk zit het in de alarminstallatie

Ik heb het anti start gedeelte er uit geknipt want als ik de stekker los trok kon ik niet meer starten met de sleutel en om met een aparte drukknop vond ik wat omslachtig om te starten

dus nu maar wachten tot ik een paar dagen niet moet rijden

[rquote=1856473&tid=141549&author=Kale gek][rquote=1854819&tid=141549&author=Astraman][rquote=1854788&tid=141549&author=mantadevil]ga eens in de kofferbak liggen en trek klep dicht ,wel zorgen dat er iemand buiten staat met sleutel:P

enne wat was het probleem nou??[/rquote]

Zeker weten doe ik het nog niet maar waarschijnlijk zit het in de alarminstallatie

Ik heb het anti start gedeelte er uit geknipt want als ik de stekker los trok kon ik niet meer starten met de sleutel en om met een aparte drukknop vond ik wat omslachtig om te starten

dus nu maar wachten tot ik een paar dagen niet moet rijden

Kans is groot dat het de alarminstallatie is...

Is bij mij ook het geval. Ik heb er een klasse 2 alarm inzitten

en laat ik de auto langer dan 1 week stil staan met het alarm erop dan is ie dus gewoon leeg. En dat ligt niet aan de accu...deze is nog zo goed als nieuw!!!!

Laat ik het alarm eraf of trek ik een accupool los, dan kan ik hem na 3 maanden weer aansluiten en start ie gewoon alsof er niets aan de hand is.

Conclusie..de alarminstallatie trekt stroom!!

Kans is groot dat het de alarminstallatie is...

Is bij mij ook het geval. Ik heb er een klasse 2 alarm inzitten

en laat ik de auto langer dan 1 week stil staan met het alarm erop dan is ie dus gewoon leeg. En dat ligt niet aan de accu...deze is nog zo goed als nieuw!!!!

Laat ik het alarm eraf of trek ik een accupool los, dan kan ik hem na 3 maanden weer aansluiten en start ie gewoon alsof er niets aan de hand is.

Conclusie..de alarminstallatie trekt stroom!!

Terug
Naar boven