• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe goed zie jij kleuren??

Your score: 121

Ik dacht eerst dat er iets naar voren kwam waar je steil van achterover schrikt. :D zo geconcentreerd.

Oh ssssttt.....haha

Your score: 121

Ik dacht eerst dat er iets naar voren kwam waar je steil van achterover schrikt. :D zo geconcentreerd.

Oh ssssttt.....haha

0 fout!! You have perfect color vision!

Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.

* Your score: 0

* Age range: 20-29

* Best score for your gender and age range: -11840

* Highest score for your gender and age range: 11722

Dat op me ouwe dag, met Superslechte ogen / schele vink (vroeger had je dan een Bril met Jampot glazen).

Willem

0 fout!! You have perfect color vision!

Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.

* Your score: 0

* Age range: 20-29

* Best score for your gender and age range: -11840

* Highest score for your gender and age range: 11722

Dat op me ouwe dag, met Superslechte ogen / schele vink (vroeger had je dan een Bril met Jampot glazen).

Willem

Naamloos.jpg

Your score 13 en die van mijn vriendin 15....

Inderdaad gaat het op een gegeven moment dazen voor je ogen. En ik ga hem nog eens over doen als het donker is buiten, kon ook nog wel eens schelen...

Wel geinig!

Your score 13 en die van mijn vriendin 15....

Inderdaad gaat het op een gegeven moment dazen voor je ogen. En ik ga hem nog eens over doen als het donker is buiten, kon ook nog wel eens schelen...

Wel geinig!

Ik heb m in 1keer gedaan met 0 fouten.

soms een beetje switchen om goed de overloop en verloop te kunnen zien van de kleuren.

Willem

Ik heb m in 1keer gedaan met 0 fouten.

soms een beetje switchen om goed de overloop en verloop te kunnen zien van de kleuren.

Willem

Oi oi... ik heb heeel veel punten, en da's niet positief :(

Wordt weer eens bevestigd.

In het dagelijks leven eigenlijk helemaal geen last van... dat is wel prettig :)

Oi oi... ik heb heeel veel punten, en da's niet positief :(

Wordt weer eens bevestigd.

In het dagelijks leven eigenlijk helemaal geen last van... dat is wel prettig :)

Terug
Naar boven