• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe haal ik mijn airbag uit mijn stuur?

didi

Post weleens wat
hallo allemaal,

ik zou graag een lederen sportstuur of opc stuur willen steken in mijn astra h 5deurs

om zeker te zijn dat het (nieuwe: nog te kopen) stuur past

moet ik mijn airbag er eens uithalen om te zien hoedat de airbag erin zit enz....

iemand een how to hiervoor? liefst met fotos :)

haha ik denk ik kijk eens op die site...

krijg ik dit in beeld..

Bandwidth Costs Money!

Please do not support sites that steal our links and suck our bandwidth. You may still download our files but we would like you to have a look around on our site also.

To download our Technical Guides visit this page.

You may also get this page if you have privacy software or a firewall blocking the HTTP_REFERER. Please disable this software to use our downloads.

Your Details...

IP Address:

??.???.???.??.

You Came From:

viewtopic.php?f=5&t=171148

(ip heb ik ff veranderd ;)

en boven in de strartbalk staat...

hotlinking is stealing!!!!

LOL @ soepkip, hoe wil jij je (externe) IP veranderen? Je externe IP kan je niet zomaar veranderen, je interne IP wel.

kan je niet gewoon met een kleine 10km/u tegen een betonblok rijden? Dat is de snelste manier om m uit je stuur te krijgen ;)

Hij bedoelt denk ik dat hij het ip adres in ????? veranderd heeft.

Kreeg trouwens gewoon de PDF.

Nieuw extern ip adres is zo geregeld trouwens.

Je hebt er niet veel aan, dit is een link naar een astra G stuur.

astra H, eerst de accu loskoppelen (15minuten), dan met een schroevendraaiertje door het kleine gaatje aan de achterkant heen pielen om de airbag los te maken (2 gaatjes) dan met T55 de bout van het stuur losmaken.

zondag wordt die van mij omgewisselt voor een lederen stuur met stuurbediening.

Mark

@Andre_Ede wrote:Hij bedoelt denk ik dat hij het ip adres in ????? veranderd heeft.

Kreeg trouwens gewoon de PDF.

Nieuw extern ip adres is zo geregeld trouwens.

jij gaat door voor de opblaasbare koelkast :)

@opel-mark wrote:Je hebt er niet veel aan, dit is een link naar een astra G stuur.

astra H, eerst de accu loskoppelen (15minuten), dan met een schroevendraaiertje door het kleine gaatje aan de achterkant heen pielen om de airbag los te maken (2 gaatjes) dan met T55 de bout van het stuur losmaken.

zondag wordt die van mij omgewisselt voor een lederen stuur met stuurbediening.

Mark

In een astra H stuur zitten clips in de gaatjes aan de achterkant van het stuur je moet deze bewegen naar de buitenkant van het stuur.

Dan klikt de airbag eruit.

Eerst de accu los koppelen , en dan min 5 min wachten !!

Terug
Naar boven