• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe kan de spie op de krukaspoelie afbreken??

Ik zou zeggen:lees het dan niet. Het was mij niet eens opgevallen.

Het offtopic gel#l vind ik veeeeeeeeeel irritanter

-offtopic

@trashmetal wrote:ik vind het behoorlijk irritant

nu heeft deze man wel punten en hoofdletters gebruikt

maar er zijn er bij die plaatsen een hele lap tekst

zonder punt en hoofdlettergebruik

ik neem niet eens meer de moeite dat soort berichten te lezen

en ik weet zeker dat ik niet de enige ben die er zo over denkt....

hahah je gebruikt zelf ook geen punten en hoofdletters

Dus wat lul je nu voor onzin , of is dat puur om het aantal post van je op te krikken. .

Ik werk zelf bij een garagebedrijf (motorfietsen) en wij hebben al meerdere malen de Bovag laten inschakelen door de klant. Hierdoor krijg je geen ja/nee verhalen en geen verhalen op een forum zoals hier. Niemand gaat er beter van worden.

De Bovag kijkt onafhankelijk, dus niet in belang van dealer of eigenaar voertuig, wie er gelijk heeft.

Wij zijn er tot op heden altijd perfect uitgekomen!

Wel moet het garagebedrijf aangesloten zijn bij de Bovag, dat kom ik nou net niet tegen op de website. Wellicht is hij dit wel...

Wat kost het je? Financieel helemaal niets, je schrijft een nette brief met jou mening en uitleg naar de Bovag. De Bovag neemt contact op met de garagehouder en vraagt hem/haar ook om een uitleg. Hieruit gaat deze persoon van de Bovag een uitspraak doen.

Excuses trashmetal,

Dit had ik niet door toen ik het verhaal aan het uitleggen was en weet ook niet of het met het schermformaat te maken had.

Groeten Tom

Dit is een probleem dat niet voor MAG komen, zeker niet als er veel aandacht besteed zou zijn aan de montage van de motor..

Dan zou je moeten controleren op spelingen van bijvoorbeeld de spie tov het krukasriemwiel voor de D-riem..

als deze bijvoorbeeld te veel is, kan dit gebeuren.

Als er geen nieuwe bout met Juiste! loctite word gebruikt kan dit gebeuren

Als de bout op onjuist Moment werd aangedraait kan dit gebeuren

Als er een Fabrikagefout in de nieuwe bout zit kan dit gebeuren.

normaal gebeurt dit niet, al haal je 500pk uit deze motor nog niet!!!

Willem

Aan de ene kant wil ik echt niet alles weer oprakelen, maar ben toch erg benieuwd hoe dit uiteindelijk is afgelopen?

sterkte

dat andere " een bedrijf als "zeer kleinschalig" wordt betiteld met "slechts enkele duizenden euro's omzet" (ombouw was 11 zoveel al..). is min of meer standaard gezwam van een advocaat.

wat hij waarschijnlijk probeert aan te geven is dat hij er geen 3 van in de week doet maar daar schiet jij niet veel mee op

en dat quote's van het forum niet worden meegenomen is dat m'n niet weet wie er achter een naam schuilgaat

@theunm wrote:sterkte

dat andere " een bedrijf als "zeer kleinschalig" wordt betiteld met "slechts enkele duizenden euro's omzet" (ombouw was 11 zoveel al..). is min of meer standaard gezwam van een advocaat.

die informatie kan je toch gewoon opvragen via de kvk ?

Terug
Naar boven