• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe komen we de kerstdagen door?

egje

Post weinig
Beste mensen,

Afgelopen week was ik bij onze oosterburen en daar zag ik al weer heel wat kerstversieringen in de winkels liggen.

Het lijkt misschien nog ver weg, maar voor je 't doorhebt zijn we er weer aangeland.

Hoe beleven wij forummers de kerstdagen en hoe brengen we ze door? Voor de een zal het een religieus hoogtepunt zijn, voor de ander misschien een paar dagen waar je je doorheen moet slepen.

Gaarne reacties en gezien het feit dat we met zo velen zijn, vanuit diverse achtergronden, hoop ik dat we elkaar in dit topic met respect tegemoet kunnen treden.

Ben reuzebenieuwd!

Met oprechte premature kerstgroet,

De uwe. :)

m'n zus is pas getrouwd, dus op kerstavond bij haar op bezoek trouwfoto's kijken.

eeste kerstdag bij m'n ouder gourmetten, en de 2de met de vriendengroep.

bij m'n ouders is nooit zo'n verplichting, ik mag komen als ik zin heb, en daarom is het meestal ook erg gezellig.

en de 2de kerstdag werd altijd een beetje ingevuld met m'n stiefbroer ergens naartoe of gewoon een dagje tuis relaxen, in de schuur knooien dus :P

maar dit jaar komen we met de hele vriendengroep dus bij elkaar

m'n zus is pas getrouwd, dus op kerstavond bij haar op bezoek trouwfoto's kijken.

eeste kerstdag bij m'n ouder gourmetten, en de 2de met de vriendengroep.

bij m'n ouders is nooit zo'n verplichting, ik mag komen als ik zin heb, en daarom is het meestal ook erg gezellig.

en de 2de kerstdag werd altijd een beetje ingevuld met m'n stiefbroer ergens naartoe of gewoon een dagje tuis relaxen, in de schuur knooien dus :P

maar dit jaar komen we met de hele vriendengroep dus bij elkaar

kerstavond gourmetten bij vrienden en bier drinken:)

eerste kerstdag ff bij me ouders kijken. en 2de kerstdag komen wat vrienden gezellig bij mij gourmetten en uiteraard weer bier drinken en de volgende dag mogen ze helpen de zooi weer op te ruimen:jerry.

kerstavond gourmetten bij vrienden en bier drinken:)

eerste kerstdag ff bij me ouders kijken. en 2de kerstdag komen wat vrienden gezellig bij mij gourmetten en uiteraard weer bier drinken en de volgende dag mogen ze helpen de zooi weer op te ruimen:jerry.

Kerstavond suprise

1ste kerstdag ff naar smoeder en daarna met vriendin naar haar vader gourmetten met zen 3en

2de kerstdag naar smoeder en daar eten...

En tussen kerst en oud en nieuw mag ik werken:D

Kerstavond suprise

1ste kerstdag ff naar smoeder en daarna met vriendin naar haar vader gourmetten met zen 3en

2de kerstdag naar smoeder en daar eten...

En tussen kerst en oud en nieuw mag ik werken:D

origineel gepost door Ghanz

:sleeping was het maar 3 januari :sleeping

De maandagen zijn ook niet zulke leuke dagen. :jerry

origineel gepost door Ghanz

:sleeping was het maar 3 januari :sleeping

De maandagen zijn ook niet zulke leuke dagen. :jerry

Takke eind rijden naar oma

De hele weg moeders naast je

Daar aangekomen gezeur aan je kop of je eindelijk een vriendin hebt en de vraag waarom die er nog niet is

Nog meer standaard vragen...

zogenaamd gezellig doen

Takke eind weer naar huis met die bagger op de radio

Kerst is echt mijn favoriete tijd.....

Daar aangekomen gezeur aan je kop of je eindelijk een vriendin hebt en de vraag waarom die er nog niet is

zogenaamd gezellig doen

Nou ben vandaag begonnen aan mijn marathon 10 dagen werken aan één stuk, na de kerst weer werken tot en met 31 december, dus vermoed dat ik met de kerst ergens tussen de bank en de eettafel verblijf. December is door mijn werk niet echt een feestmaand waar daar heb ik geen tijd voor.

Nou ben vandaag begonnen aan mijn marathon 10 dagen werken aan één stuk, na de kerst weer werken tot en met 31 december, dus vermoed dat ik met de kerst ergens tussen de bank en de eettafel verblijf. December is door mijn werk niet echt een feestmaand waar daar heb ik geen tijd voor.

origineel gepost door champo

zogenaamd gezellig doen

Zeer gezellig bij jouw:jerry

Terug
Naar boven