• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe komen we de kerstdagen door?

1ste kerstdag dus uit eten..

2de kerstdag zou ik met een groep vrienden gaan eten, en zou ik lekker koken, maar bij gebrek aan een oven word het 'hoofdgerecht' gourmetten op andere manier.:hmmz

Voorgerechten maak ik wel

[rquote=1820775&tid=138681&author=14XE]Nee wij ook niet,ken je gelijk gaan witten.

Ik heb vorig jaar 2 dagen in de keuken gestaan:D,ik laat me nou uitnodigen of we gaan naar de chinees ;)[/rquote]

haha. Nou, fondu is ook niet geheel zonder risico ! Vorig jaar bij me schoonzus Chinese vis fondu met zo'n takke spiritus brander. heel dat ding in de hens inkluis tafellaken, haha.

Als je naar de Chinees gaat zou ik maar is gaan reserveren denk ! :)

[rquote=1820775&tid=138681&author=14XE]Nee wij ook niet,ken je gelijk gaan witten.

Ik heb vorig jaar 2 dagen in de keuken gestaan:D,ik laat me nou uitnodigen of we gaan naar de chinees ;)[/rquote]

haha. Nou, fondu is ook niet geheel zonder risico ! Vorig jaar bij me schoonzus Chinese vis fondu met zo'n takke spiritus brander. heel dat ding in de hens inkluis tafellaken, haha.

Als je naar de Chinees gaat zou ik maar is gaan reserveren denk ! :)

[rquote=1820782&tid=138681&author=Jerremy][rquote=1820775&tid=138681&author=14XE]Nee wij ook niet,ken je gelijk gaan witten.

Als je naar de Chinees gaat zou ik maar is gaan reserveren denk ! :)[/rquote]

Reserveren bij de afhaalchinees?

:jerry

[rquote=1820782&tid=138681&author=Jerremy][rquote=1820775&tid=138681&author=14XE]Nee wij ook niet,ken je gelijk gaan witten.

Als je naar de Chinees gaat zou ik maar is gaan reserveren denk ! :)[/rquote]

Reserveren bij de afhaalchinees?

:jerry

oh, hahaha afhalen.. Nou je weet 't niet, de wachttijden aan de afhaalbalie kunnen misschien oplopen zo met de Kerst :D

Tip; bestel portie extra, voor 2e kerst dag (voor de lunch ofzo) :angel

oh, hahaha afhalen.. Nou je weet 't niet, de wachttijden aan de afhaalbalie kunnen misschien oplopen zo met de Kerst :D

Tip; bestel portie extra, voor 2e kerst dag (voor de lunch ofzo) :angel

1 kerstdag

gewoon in de schuur bezig aan de cabrio (moet ook van de zomer rijden) dan s avonds eten met gezin dan later kroeg

2e kestdag zal ook wel schuur worden en s avonds nog geen idee

balle-kerst

1 kerstdag

gewoon in de schuur bezig aan de cabrio (moet ook van de zomer rijden) dan s avonds eten met gezin dan later kroeg

2e kestdag zal ook wel schuur worden en s avonds nog geen idee

balle-kerst

kerstavond gezellig thuis met het vrouwtje onder de boom

eerste kerstdag met de schoonouders uit eten,

ik heb hele relaxte schoonouders dus zeker geen straf

tweede kerstdag ook weer lekker met het vrouwtje thuis en 's avonds komen mijn ouders op de koffie.

ik vind de kerstdagen nooit zo erg, ik voel geen verplichtingen en

heb geen mensen om me heen die ik er niet wil.

oudejaarsavond nog een keer gezellig thuis en aangeziien 80% van de schoonfamilie binnen 500 meter woont zal

het na afsteken van vuurwerk wel ergens met genoeg alcohol eindigen

kerstavond gezellig thuis met het vrouwtje onder de boom

eerste kerstdag met de schoonouders uit eten,

ik heb hele relaxte schoonouders dus zeker geen straf

tweede kerstdag ook weer lekker met het vrouwtje thuis en 's avonds komen mijn ouders op de koffie.

ik vind de kerstdagen nooit zo erg, ik voel geen verplichtingen en

heb geen mensen om me heen die ik er niet wil.

oudejaarsavond nog een keer gezellig thuis en aangeziien 80% van de schoonfamilie binnen 500 meter woont zal

het na afsteken van vuurwerk wel ergens met genoeg alcohol eindigen

[rquote=1821396&tid=138681&author=king corsa]kerstavond gezellig thuis met het vrouwtje onder de boom

[/rquote]

Weet niet of je kinderen hebt, maar hou je 't zedelijk en veilig :jerry :D

[rquote=1821396&tid=138681&author=king corsa]kerstavond gezellig thuis met het vrouwtje onder de boom

[/rquote]

Weet niet of je kinderen hebt, maar hou je 't zedelijk en veilig :jerry :D

Allebei de dagen zijn we hier lekker thuis. 1e kerstdag lekker chillen en savonds met schoonmama en vriend lekker gourmetten, cadeautjes van de kerstman uitpakken (Ps3 Move :p) en 2e kerstdag heel de dag (Ps3) Move'n :P

Groetennn!

Allebei de dagen zijn we hier lekker thuis. 1e kerstdag lekker chillen en savonds met schoonmama en vriend lekker gourmetten, cadeautjes van de kerstman uitpakken (Ps3 Move :p) en 2e kerstdag heel de dag (Ps3) Move'n :P

Groetennn!

Nou hier zitten we dan achter de putter,1ste kerstdag.

Straks lekker aan de gourmet.

En morgen ook weer lekker nx doen denk,gelukkig geen verplichtingen of mensen die komen.

Ondertussen naar de top 2000 luisteren,en een beetje achter de putter zitten

Terug
Naar boven