• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe krasjes weg te werken??

Je kan het proberen, ik adviseer je dan een schratchX.

Maar veel beter is het om te gaan polijsten, of te laten polijsten er is vast wel een detailler bij jou in de buurt die voor een zeer schappelijk dat kan regelen voor je.

Als voorbeeld zal ik even een paar foto's posten zodat je het verschil ziet wat een goede polijstbeurt voor een verschil te weeg kan brengen.

Voor:

e088d289.jpg

Na:

100_0188.jpg

Voor:

Foto0039.jpg

Na:

Foto0045.jpg

En zo heb ik er desgewenst nog veel meer voorbeeldfoto's.

Succes in ieder geval.

Als je niet wilt polijsten en maar kleine stukjes met krassen wilt behandelen, gebruik dan Quixx.

Uitstekend product, bewezen dat het werkt. Gebruik het zelf ook, makkelijk en werkt echt. Gekocht bij VERWIJDERD DOOR MODERATOR

Je kan het proberen, ik adviseer je dan een schratchX.

Maar veel beter is het om te gaan polijsten, of te laten polijsten er is vast wel een detailler bij jou in de buurt die voor een zeer schappelijk dat kan regelen voor je.

Als voorbeeld zal ik even een paar foto's posten zodat je het verschil ziet wat een goede polijstbeurt voor een verschil te weeg kan brengen.

Voor:

e088d289.jpg

Na:

100_0188.jpg

Voor:

Foto0039.jpg

Na:

Foto0045.jpg

En zo heb ik er desgewenst nog veel meer voorbeeldfoto's.

Succes in ieder geval.

Als je niet wilt polijsten en maar kleine stukjes met krassen wilt behandelen, gebruik dan Quixx.

Uitstekend product, bewezen dat het werkt. Gebruik het zelf ook, makkelijk en werkt echt. Gekocht bij VERWIJDERD DOOR MODERATOR

Terug
Naar boven