• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe krijg je het voor elkaar

Gelukkig een stevig dakkie, anders was hij gelijk beneden beland en had de bestuurster een leuke smak gemaakt!:cry

Gelukkig een stevig dakkie, anders was hij gelijk beneden beland en had de bestuurster een leuke smak gemaakt!:cry

Wat een muppets... echt Fransen! :D :D

op de 3e foto zie je net zo aan die politieauto, dat als je in die bocht niet goed stuurt dat je daar aan de verkeerde kant vd vangrail terecht kan komen.

Wat een muppets... echt Fransen! :D :D

op de 3e foto zie je net zo aan die politieauto, dat als je in die bocht niet goed stuurt dat je daar aan de verkeerde kant vd vangrail terecht kan komen.

Moest gelijk aan deze denken.:D

opel2.jpg

Is zonde van de astra:P

Maar ff trug te komen over de Q7 de bocht uit vloog da is een scherpe kut bocht... en bij droog weer kan je er makkelijk met 100 er door heen.:D trouwens heel het fligt-forum is soms een racebaan:angel

Is zonde van de astra:P

Maar ff trug te komen over de Q7 de bocht uit vloog da is een scherpe kut bocht... en bij droog weer kan je er makkelijk met 100 er door heen.:D trouwens heel het fligt-forum is soms een racebaan:angel

zie steeds meer ongelukken lijkt t wel.. net onderweg na huis zie ik een klant van me werk.. ze bussie in ene paal hangen. en dit is de 2e keer in 2 weken tijd met een nieuwe verlengde bus. zo stevig zijn ze dus ook nie

zie steeds meer ongelukken lijkt t wel.. net onderweg na huis zie ik een klant van me werk.. ze bussie in ene paal hangen. en dit is de 2e keer in 2 weken tijd met een nieuwe verlengde bus. zo stevig zijn ze dus ook nie

[rquote=1868529&tid=142555&author=RonaldH]SUV

Special Upside-down Vehicle

Flipover ipv crossover

:D

[/rquote]

Of Suffe Uit de bocht Vlieger...:P

Terug
Naar boven