katurbotje
Post weinig
Ik heb een probleem met een plaats te vinden voor een stalling.(die mij bevalt)
ik heb een stalling in een oude kippenstal maar toch heeft mijn auto er van de winter onder geleden,
ik heb geen idee of dit komt doordat het er net onder het vriespunt komt of dat er eventueel een andere oorzaak is.
ik weet dat een verwarmde stalling het beste is maar die vind je niet.
Nu zit ik te denken aan wat de best optie is van de drie die ik hieronder aangeef.
1)andere droge dichte stalling(geen kippenstal)
2)tuinderskast (daar vriest het ook maar geen afval stoffen)
3)onder een afdak waar het ook vriest maar geen water bij kan en waar het tocht.
mocht iemand anders nog een optie hebben dan hoor ik het graag.
ook als er iemand een verwarmde stalling weet in de buurt van venlo voor een betaalbare prijs dan hoor ik het graag. :thumbup
ik heb een stalling in een oude kippenstal maar toch heeft mijn auto er van de winter onder geleden,
ik heb geen idee of dit komt doordat het er net onder het vriespunt komt of dat er eventueel een andere oorzaak is.
ik weet dat een verwarmde stalling het beste is maar die vind je niet.
Nu zit ik te denken aan wat de best optie is van de drie die ik hieronder aangeef.
1)andere droge dichte stalling(geen kippenstal)
2)tuinderskast (daar vriest het ook maar geen afval stoffen)
3)onder een afdak waar het ook vriest maar geen water bij kan en waar het tocht.
mocht iemand anders nog een optie hebben dan hoor ik het graag.
ook als er iemand een verwarmde stalling weet in de buurt van venlo voor een betaalbare prijs dan hoor ik het graag. :thumbup