Okay, even tussendoor een van de angel eyes van leds voorzien, 32 stuks maar liefst. Is nog een klusje, want ik had nog witte 5mm leds en die moest ik om het te laten passen aan de voorkant afslijpen. Dan gelakt koperdraad gebruikt voor de verbindingen, want de behuizing is metaal gecoat, dus daar kan kortsluiting op ontstaan als het niet geisoleerd is. Steeds 4 in serie en daar dus 8 setjes van parallel gezet, zo kunnen ze zonder weerstand op 12V draaien. Nou vind ik ze erg fel, dus ga er denk ik toch nog wel een weerstand tussen plaatsen uiteindelijk.
Heb wat foto's gemaakt, alleen krijg ik de originele niet goed gefotografeerd nog, moet misschien nog eens proberen een linker en rechter oud/nieuw naast elkaar te zetten. Probleem is dat mijn fotocamera automatisch de witbalans regelt, dus je ziet het verschil in kleur niet. Ook zie je niet wat je in het echt wel ziet, namelijk dat er duidelijk vier felle plekken in zitten in de originele, en da's niet zo fraai natuurlijk...
Heb ter vergelijk maar even de foto van Ebay er bij gezet.
Verder heb ik de lamp units met de lens er in omgedraaid zodat de richting van de bundel wat beter uitkomt op de Kadett, want daar staan de lampen meer 'in lijn' en rechter op dan bij de Audi A4.
Heb ook even nog met het frontglas van de A4 lampen zitten passen in de auto en nu met de motorkap dicht ook, en dan zie je toch dat het niet echt gaat werken want ze zijn niet hoog genoeg. Met booskijkers kom je hier nog wel mee weg, maar ik ben zelf van plan om frontglas van Kadett lampen te gaan gebruiken, daar de kader lijst van de A4 lampen in plaatsen (dat zwarte binnen kader) en daarop de lampenunit te lijmen met silicone.
Positief puntje is wel dat het er naar uit ziet dat ik het plaatwerk toch niet hoef aan te passen, het omdraaien van de lamp unit heeft hem namelijk rechter achter het front geplaatst waardoor hij weer redelijk in het originele gat uitkomt.
EDIT:
Ziet er niet verkeerd uit hoor, maar de leds zijn veel zuiniger en duurzamer en levert slechts twee dunne draadjes op aan de achterkant en niet van die lompe dikke draden zooi...