[rquote=1912748&tid=145910&author=Spacejam][rquote=1912683&tid=145910&author=astra-gtc-freak]Ja ik weet niet of het bij een vectra het zelfde is denk het haast niet ze hadden het over een of andere software code die niet klopte maar ik had het idee dat ze niet wisten hoe het moest.
Maar volgens mij hebben ze iets niet goed geprogrammeerd in het instrumentenpaneel.
Ik heb simaan hier op hef forum al een berichtje gestuurd denk haast wel dat hij weet hoe het moet.
Hij heeft het met zijn vectra geloof ik ook gedaan dus ff wachten op een reactie van hem.
En als iemand anders het hier op het forum weet of wil proberen dan hoor ik het graag.
Want om bij de opel maar wat te laten proberen voor 52,-euro per half uur vind ik wel erg veel.[/rquote]
koop een op-com voor 30euro en ga het lekker zelf eens proberen

.
Dan heb je er in de toekomst ook nog wat aan. [/rquote]
Ja dat klopt maar ik zou niet weten hoe je er mee moet programmeren.
Ze hadden het bij de opel over dat er een indexcode niet werkte maar hoe of wat weet ik ook niet.
Maar wel triest dat ze bij een dealer niet weten hoe ze parkeersensoren moeten aanmelden.
Lijkt mij niet moeilijker dan een trekhaak aanmelden maar goed ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben.
PS als hier iemand is die het wel weet hoor ik het graag.