• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe oud ben jij en wat voor opel rijd je??

Ben 23 en rijd vanaf mijn 18e in een vectra b2 1,8 CDX

En deels in het bezit van een mazda mx3 1,8 V6. Zijn we mee bezig om de motor te reviseren

en wat extra pktjes uit te trekken. Is een meer jaren plan.

DSC00099.jpg

DSC00098.jpg

22, studerend en een zwarte corsa c 1.2 uit 2003

Kan eigenlijk geen auto betalen maar vaders was zo lief :P

Hiervoor altijd met de mazda mx-5 NB 1.8 uit 1999 gereden, geweldige auto maar heeft helaas plaats moeten maken voor een praktischere auto ;)

@steinmetzpaul wrote:36 astra h station astra f sedan

telefoonpaul9-3-2009nieuw092-1.jpg

mvg Paul

sorry voor de -offtopic

maar het is voor mij wel ff interessant om ff te weten :angel

ff over die sedan.

je hebt aan de zijkant van de bumpers oranje lampjes zitten.

mag je deze er voor de apk op hebben zitten?

ik had namelijk ooit eens bij een f ook lampjes daar in gezet (niet eens aangesloten) en die werd er om afgekeurd namelijk.

maar vind het wel rete vet staan ;)

moet er wel bij zeggen dat de lampjes die ik er op had zitten aardig wat groter waren haha.

heb namelijk nog 2 donkere richtingaanwijzers van een bmw liggen, k denk dat die er ook wel mooi in zullen staat, zijn ook niet onwijs groot.

hier een foto van de lampjes die werden afgekeurd.

opelastra1.jpg

Oeps al weer 44 jaar

Door de week rijdt ik geen Opel

Maar in het weekend wil ik mij met deze wel eens uitleven.

SAM0020.jpg

Aan deze wordt nog steeds gewerkt en is een paar weken geleden op Eigen !! kracht naar buiten geweest.

Nu een beetje tegenslag met water lekkage

SAM0021.jpg

Theun

@soepkiepe wrote:@steinmetzpaul wrote:36 astra h station astra f sedan

telefoonpaul9-3-2009nieuw092-1.jpg

mvg Paul

sorry voor de -offtopic

maar het is voor mij wel ff interessant om ff te weten :angel

ff over die sedan.

je hebt aan de zijkant van de bumpers oranje lampjes zitten.

mag je deze er voor de apk op hebben zitten?

ik had namelijk ooit eens bij een f ook lampjes daar in gezet (niet eens aangesloten) en die werd er om afgekeurd namelijk.

maar vind het wel rete vet staan ;)

moet er wel bij zeggen dat de lampjes die ik er op had zitten aardig wat groter waren haha.

heb namelijk nog 2 donkere richtingaanwijzers van een bmw liggen, k denk dat die er ook wel mooi in zullen staat, zijn ook niet onwijs groot.

hier een foto van de lampjes die werden afgekeurd.

opelastra1.jpg

Ik heb nooit problemen gehad met de keuring.....het zijn trouwens zijmarkering lichtjes met 3leds van hella...

mvg Paul

Ik ben 30 en rij een manta b en een astra gsi turbo en ik zou heel graag nog wel 10opels willen waaronder heel graag een commodore coupe en een kadett gsi

kadett daar is het bij mij mee begonnen een 1.3 gt compleet gsi uitgevoerd vanaf dat moment is er voor mij nog maar 1 merk king:

Mijn allereerste Opel was een Ascona B uit 1977,daarna een Kadett E uit 1988 grijs kenteken op benzine,daarna een Kadett E Expression uit 1991,2x een Astra F en een Vectra B1,en als laatste een Astra G station uit 1999.

Uiteindelijk als een blok gevallen voor een Volvo V40 uit 2000 met 224.000 km en nu 245.000 km.

Maar m'n grote liefde staat hier op het pad,een Kadett E uit 1988,automaat,helemaal basic.

img014.jpg

asconaB002.jpg

VB-05-FK001.jpg

opelmeeting29-2-2004001.jpg

opeltotallos2-4-04004-1.jpg

opelvectra2.jpg

Astras09-09-05001.jpg

astra001.jpg

VolvoV40007.jpg

VolvoV402012002.jpg

OpelKadett213.jpg

ohja,ik ben 44 jaar.

Ook 20 jaar jong

Na een Corsa B en twee Astra's G Hatchback nu sinds drie maanden een een Astra G Sedan 2.0 DTH

Ook nog een Vectra C 1.9 CDTI maar die staat niet op mijn naam, gebruik ik voor niet-prive ritten zal ik maar zeggen ;-)

IMG_20130217_172602.jpg

IMG_20130225_145011.jpg

BILD0131.jpg

Ik en m'n vriend beiden 25 jaartjes oud.

Rijden een Vectra C station diesel en een Corsa C

IMG_0997.jpg

Daarnaast voor de hobby opknapper Kadett C.

20120225_174632.jpg

ik had je maar 24,5 gegeven kimmie :jerry

ik ben 35, maar dat gaat in een week veranderen, ik rij een vectra b2 1.6 sport en een vectra b2 caravan 2.5 v6, ik had nog een corsa gsi maar die is net verkocht..

arjan

Terug
Naar boven