• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe oud ben jij en wat voor opel rijd je??

ik ben 19 en rij een opel astra G-coupe bertone 1,8 16v

48112_588462261168366_1885709344_n.jpg

Mark ben 31 lentes wijs , rij voor dagelijks een vw diesel en voor de hobby heb ik deze kadett

P1010998.jpg

P1020025.jpg

ben hard aan het sparen,zodat ik hem volgende winter om kan bouwen naar een c20let

en heb ook een cabrio kadett

P1020283.jpg

@mark wrote:Mark ben 31 lentes wijs , rij voor dagelijks een vw diesel en voor de hobby heb ik deze kadett

P1010998.jpg

P1020025.jpg

ben hard aan het sparen,zodat ik hem volgende winter om kan bouwen naar een c20let

en heb ook een cabrio kadett

P1020283.jpg

mooie kadettjes :thumb

Ben 19 jaar,

En rijd dagelijks in een zwarte Omega B1 100 jaar Opel editie met wat Irmscher delen.

En voor de Hobby een blauwe Rekord E2 met Irmscher spoiler set waar ik zo'n 2 jaar om gezocht.

En per toeval kwam ik nog een sloper Rekord tegen met een Irmscher spoiler set die ik deze week ga slopen.

Zit ook een 2.6 dual ram in met 265 Getrag.

Hallo opelmobilisten,

ik ben (nog net) 54 jaar en rij in een Opel Senator b 3.0i. Helaas geen 24v en ben bang dat dit er ook niet meer in zit.

ik rij nu een jaar rond met deze opel en ben er dagelijks mee naar mijn werk. Ik heb alleen nog een foto van mijn huidige auto. De rest is helaas verloren gegaan. :swear :puke

voor de Senator had ik een Vectra station,

een Astra twinport,

een omega c zilver kleur,

een Omega b donkergroen,

een Senator b 1990 bordeau rood,

een Senator b 1986 bronskleur

een vectra 1988 spierwit

een volvo 340

een Suzuki alto

een renault 14

een renault 16

een austin allegro

een vw kever

22 jaar jong rij niet meer in een opel binnen kort weer wel

heb tot nu toe een vectra b 1.6, corsa c 1.2, astra g coupe 1.8 16v, astra g coupe turbo en als laatst een vectra c1 gts gereden 2.2 en in de weekends rijd ik in een audi tt 1.8t quattro. Nu op zoek naar een vec c2 gts 3.0 diesel

24jr, en na 4 jaar een zilvergrijze business gereden te hebben, sinds een aantal weken dit:

6i9wr8.jpg

6cil, executief, vies kleurtje buitenom en vies kleurtje in t interieur :wub

22 jaar

en ik rij al 2,5 jaar met mijn astra die ik met 82.xxx op de klok heb gekocht :jerry (ben de 2e eigenaar :thumbup )

helemaal verbouwt

Gsi remmen rondom

Gsi stabilisator stangen

stoelverwarming, boordcomputer , etc. (cv en electr..ramen komen nog)

Terug
Naar boven