• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe oud is de gem. omega rijder

Ook nog een oudje!! erbij 45jaartjes

trotse bezitter van een "92 2.6i Dual Ram sedan en de sportive uitvoering

ben langzaam bezig om alles te herstellen wat in de laatste jaren er niet aan gedaan is.

Euh..... tsjaaa.... 50

en daarom zit ik ook nogal eens te klooien met die pc hier (de eerste vraag nadat ik mij had voorgesteld had was laat eens wat foto's van je Omega zien) ik moet eerst nog even ontdekken hoe het werkt, maar daar kom ik wel achter want ik wil niet alles vragen.

Wees maar niet bang ik heb nog vragen genoeg!!:P

25.. Denk dat de leeftijd wat lager ligt ivm de gebruikskosten! Wegenbelasting/verzekering/verbruik

Ook net de 1e Omega, Mooie auto alleen wat zwaar voor de wegenbelasting (G3 + 1593kg = 311euro per kwartaal) ik heb hem voor het trekken van mijn Feroza (4x4)

1969, rij er nu minder vaak in, in beslag genomen door mijn vrouw,ook 1969.

Wel K&N, aangepaste uitlaat(dubbel links,turbokat) en 17" , dat dan weer wel natuurlijk!!

Tjee, dit forum had ik nog helemaal niet gezien. Grappig!

Ik hoor net niet meer bij zoals het zich laat aanzien de hoofdmoot van dertigers: 40! king:

Oedo

Terug
Naar boven