Hallo leden beste paasdagen :jerry :jerry
Even een vraagje voor de kenners, of zeer bedreven Duits sprekende mensen betreft onderdelen tbv opel Astra G.
Even kort, toelichting rij zelf in een Astra G 1.7dti bwj 2002 (isuzu blok) met airco
Heb veel last van het befaamde vogeltjes geluid,heb toen al keer me riem laten vervangen,toen was het tijdelijk weg.
Binnenkort laat ik grote beurt uitvoeren,bij een forumlid,dan wil ik hem een een nieuwe-multireim geven en de multiriem-spanner, mis noem je het ook wel riemspanner
Weet wel normaal, spant ie automatisch,maar is gewoon op,aan vervanging toe.
Maar hoe noem je zo een onderdeel op op ebay-de, kom er maar niet achter, want ben benieuwd hoeveel dat nou scheelt, in NL betaal ik er 128 eu voor.
Dus hopelijk kan ik mezelf matsen, kwa centjes.
Dus wat is de Duitse benaming voor, multiriemspanner/riemspanner ??
Oké bedankt alvast voor eventuele antwoorden/ linkjes naar het product
Voor de rest een Nice paasdagen :jerry :jerry
Even een vraagje voor de kenners, of zeer bedreven Duits sprekende mensen betreft onderdelen tbv opel Astra G.
Even kort, toelichting rij zelf in een Astra G 1.7dti bwj 2002 (isuzu blok) met airco
Heb veel last van het befaamde vogeltjes geluid,heb toen al keer me riem laten vervangen,toen was het tijdelijk weg.
Binnenkort laat ik grote beurt uitvoeren,bij een forumlid,dan wil ik hem een een nieuwe-multireim geven en de multiriem-spanner, mis noem je het ook wel riemspanner
Weet wel normaal, spant ie automatisch,maar is gewoon op,aan vervanging toe.
Maar hoe noem je zo een onderdeel op op ebay-de, kom er maar niet achter, want ben benieuwd hoeveel dat nou scheelt, in NL betaal ik er 128 eu voor.
Dus hopelijk kan ik mezelf matsen, kwa centjes.
Dus wat is de Duitse benaming voor, multiriemspanner/riemspanner ??
Oké bedankt alvast voor eventuele antwoorden/ linkjes naar het product
Voor de rest een Nice paasdagen :jerry :jerry