• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe snel is jou Opel?

de zafira doet 185 op de GPS met 4 man erin (niet gek voor een 1.6),maar wel op Benzine,op LPG rij ik niet harder met m dan 140,op gas is het beter om niet continu boven de 4000 toeren te komen,wordt toch heter he, en mn witte Ascona 16S loopt bijna 190 op de klok,ook op benzine.

De andere 2 rij ik uit respect voor de leeftijd niet zo hard mee,al heb ik met de rode vroeger toen het nog gewoon een ouwe wagen was 200 op de klok gehaald (4 bak)

Mijn 8 kleppert doet 160 in zn 3 en die 4e vesnelling is WAARDELOOS.

180 gehaald op de teller in zn 4 op 5200 toeren. reed toen wel naar beneden. :angel

En dat deed de G op LPG,

0-100/110 sprintjes deed ik wel vaker op benzine.

( 2e vernelling gaat tot 110)

mijn vectra 2000 16v haalt op de tomtom 258 km/u en me astra gsi 8v 220 op de teller

0-100 gaat met de astra best wel snel :P

@asconahobbyist wrote:.....De andere 2 rij ik uit respect voor de leeftijd niet zo hard mee,al heb ik met de rode vroeger toen het nog gewoon een ouwe wagen was 200 op de klok gehaald (4 bak)

Onze B ging ook 200 4 bak....vroemmmmmmmmmmm

@astraTD wrote:Tot nu toe nog niemand met foto's of film materiaal??? :kewlpics

ik heb het druk met andere dingen als ik hardrij :P voornamelijk autoën :jerry

@dion87 wrote:@astraTD wrote:Tot nu toe nog niemand met foto's of film materiaal??? :kewlpics

Je bent toch niet eenzaam he :jerry

@astraTD wrote:@dion87 wrote:@astraTD wrote:Tot nu toe nog niemand met foto's of film materiaal??? :kewlpics

Je bent toch niet eenzaam he :jerry

een schizofreen is nooit alleen king:

snel genoeg voor een bekeuring...... :P

200 op de teller/ 200 op de tomtom... ;)

lekker strak afgesteld, rij ik nooit meer te hard, als ik me aan de snelheid hou.

geen foto's of video's van.

230 heb ik gereden wat gefilmd is alleen geen tacho. Je hoort het me zeggen en het is ook nog een baggerkwaliteit. Heb ook al iets harder geklokt maar daar is geen bewijs van 'nog'.

Astra GTC turbo.

@frank de jonge wrote:230 heb ik gereden wat gefilmd is alleen geen tacho. Je hoort het me zeggen en het is ook nog een baggerkwaliteit. Heb ook al iets harder geklokt maar daar is geen bewijs van 'nog'.

Astra GTC turbo.

wat voorn bak hangt daar eigenlijk achter dan? ook F23? net als een z20let

10 - 100

[youtube:19m1vbru]

0 - 150

[youtube:19m1vbru]

Telde 7 ~ 8 seconden

Topsnelheid komt nog eerst de bak vervangen, nieuwe software, nieuwe sportfilter en een aantal aanpassingen. Ik kom nu niet hoger dan 230km/h. Dan grijpt de begrenzer is volgens mij. Doet verder niks. Snelste was 244 @ GPS. Alleen krijg die filmpje niet op youtube helaas.

@astraTD wrote:Ik tel ook 7sec, en dat voor een diesel :wub Ruilen voor een week van auto? :jerry

Pas op met die astraTD hoor ;) Dan heb je er in een week 3 ton bij-op staan :jerry

Vandaag mijn auto nog ff getopt, 155 op de gps gehaald, alleen geen camera bij me ;)

Haha dan moet je het aan mijn vader vragen staat op zijn naam :jerry En ik denk niet dat hij deze een week gaat uitlenen. Dit begint zijn speeltje te worden :jerry

@jeroenk wrote:@astraTD wrote:Ik tel ook 7sec, en dat voor een diesel :wub Ruilen voor een week van auto? :jerry

Pas op met die astraTD hoor ;) Dan heb je er in een week 3 ton bij-op staan :jerry

Vandaag mijn auto nog ff getopt, 155 op de gps gehaald, alleen geen camera bij me ;)

Haha kan die hebben hoor! 3ton erbij..

Heb je 1.4 voorin?

@iquick wrote:Haha dan moet je het aan mijn vader vragen staat op zijn naam :jerry En ik denk niet dat hij deze een week gaat uitlenen. Dit begint zijn speeltje te worden :jerry

Ohh haha, dacht dat jij om de 3dagen 1000km erbij knalde :jerry

Terug
Naar boven