• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe snel is jou Opel?

Wat een grote verhalentopic, bewijs willen we hebben!

DSC_0563.jpg

Na 30 jaar haalt de Manta nog steeds de opgegeven topsnelheid, 180km/u op de GPS! En toen was 'ie nog helemaal origineel, inmiddels is wel een en ander veranderd :thumbup

@Stender wrote:Wat een grote verhalentopic, bewijs willen we hebben!

DSC_0563.jpg

Na 30 jaar haalt de Manta nog steeds de opgegeven topsnelheid, 180km/u op de GPS! En toen was 'ie nog helemaal origineel, inmiddels is wel een en ander veranderd :thumbup

Juist jij snapt het haha.

Mooie snelheid hoor voor een oud beestje :thumbup

@astraTD wrote:@iquick wrote:Haha dan moet je het aan mijn vader vragen staat op zijn naam :jerry En ik denk niet dat hij deze een week gaat uitlenen. Dit begint zijn speeltje te worden :jerry

Ohh haha, dacht dat jij om de 3dagen 1000km erbij knalde :jerry

hahaha dat zoiezo maar ik ben ook de enige die veel km maak. Mijn vader alleen woon werk verkeer en dat 2 weken ivm ploegendienst. Ik meestal richting mijn vriendin school en tussendoor km. Weetje hoeveel het kost als ik deze nu op mijn naam zet zeker wel 600 euro per jaar. Wil ik echt niet hebben :jerry Ik ben ook maar een student :agent

Volgens de boekjes wil de Corsa B x16xe 195 km/u, hebben we hem ook al op gehad

heb een keer op marktplaats gelezen dat ze 210 willen.

En dat in een koektrommel :jerry

En de Corsa B c14nz zou 155 kunnen halen, maar we hebben hem op 175 in de 4e versnelling gehad.

Helaas tijd voor nieuwe remmerij, met 170 vol in de ankers om een afslag te halen vonden de schijven minder leuk.

@dion87 wrote:@frank de jonge wrote:230 heb ik gereden wat gefilmd is alleen geen tacho. Je hoort het me zeggen en het is ook nog een baggerkwaliteit. Heb ook al iets harder geklokt maar daar is geen bewijs van 'nog'.

Astra GTC turbo.

wat voorn bak hangt daar eigenlijk achter dan? ook F23? net als een z20let

M32 6 bak

Nog steeds niet getest, maar ik denk zoiets.

Net als deze heb ik ook eds (chip) + downpipe, maar ik heb dan ook nog een 200 cell sport kat.

[youtube:cw9b1dq3]

pfff jullie denken dat je snel bent met je filmpjes

hier kun je niet tegen op:

" onclick="window.open(this.href);return false;

@Oenatje wrote:pfff jullie denken dat je snel bent met je filmpjes

hier kun je niet tegen op:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo kan het ook hahaha

IMG134.jpg

Foto van 3jaar geleden. Van de DTL heeft nu toerenteller :thumbup

258 km/h met en vectra 2000 16 V moet wel heel erg berg af gegaan zijn.

Ik haal met de commodore maar 253 km/h dan loopt hij in de begrenzer wat voor en overbrenging moet de vectra wel hebben. of draait hij 10000 toeren ?

gr. Peter

Terug
Naar boven