• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe staat jouw Kadett er deze winter bij?

Rottentweetie

Post vaak
Beste mensen,

Het is dus eindelijk winter. De temperaturen zakken onder ver onder de nul, het is dan uiteindelijk gaan sneeuwen, overal is het verkeer weer ontregeld (1e dag sneeuw en nu al in de top 5 van drukte dagen in het jaar met de langste files van wel 900km in totaal, NS is meteen weer 1 groot drama...) Noem het allemaal maar op.

Maar goed.. Ik ben dus erg benieuwd hoe jouw Kadettje erbij staat na zo'n eerste dag sneeuw in het nieuwe jaar! 2012!

Ik ga van start met mijn E Kadett 1.3NB S6 uit 1989.

IMG_0366.jpg
IMG_0367.jpg

mijn c kadett staat droog maar wel hhel koud in de garage.

vandaag of morgen de auto nog maar even laten lopen, als ie het tenminste nog doet met die kou

mijn c kadett staat droog maar wel hhel koud in de garage.

vandaag of morgen de auto nog maar even laten lopen, als ie het tenminste nog doet met die kou

Had een foto gemaakt toen het nog sneeuwde....zal morgenvroeg ff fotootje maken van hoe hij er nu bij staat....als ik er nie aan denk dan zal ik de ene posten van vandaag

Had een foto gemaakt toen het nog sneeuwde....zal morgenvroeg ff fotootje maken van hoe hij er nu bij staat....als ik er nie aan denk dan zal ik de ene posten van vandaag

staat in de sneeuw.

te wachten tot ik de manta klaar heb.

zo dat hij naar binnen kan voor een ander hart.

waar hij ook nog op wacht.

staat in de sneeuw.

te wachten tot ik de manta klaar heb.

zo dat hij naar binnen kan voor een ander hart.

waar hij ook nog op wacht.

Zo staat mijn daily erbij in de winter..winterwieltjes/banden & grill met verstralers.

Ach..het is weer eens wat anders dan zilver of zwart :lol:

(ik mis alleen een wieldopje R.A.)

De rest van m'n collectie staat braaf binnen ;)

Zo staat mijn daily erbij in de winter..winterwieltjes/banden & grill met verstralers.

Ach..het is weer eens wat anders dan zilver of zwart :lol:

(ik mis alleen een wieldopje R.A.)

De rest van m'n collectie staat braaf binnen ;)

@D-gek....nu weet ik hoe je kadett eruit ziet...misschien spot ik hem dan nog in ehv of in veldhoven....kan me niet herrinneren dat ik hem tot nu toe tegen gekomen ben...

@D-gek....nu weet ik hoe je kadett eruit ziet...misschien spot ik hem dan nog in ehv of in veldhoven....kan me niet herrinneren dat ik hem tot nu toe tegen gekomen ben...

mijne staat ook buiten

hij start nog supers alleen met de sneeuw rijden is bijna geen doen want hij blijft uitbreken met t gewicht aan de voorkant

Terug
Naar boven