• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoe verwarm jij je sleutelplek.

2 stuks elektrische terras verwarmers op voet, met verlichting er in. IDEAAL! :wors

Niet duur en de hele winter warm sleutelen. Volgens mij word je er nog bruin van ook. :P

geen kachel.

ook niet echt nodig, zit aan beide zijkanten en aan de achterkant een ander pand.

En de voorkant staat de wind bijna nooit op.

valt reuze mee hoe koud het hier word.

en zoals eerder gezegt, als het wel koud is, extra trui aan of harder werken! :D

geen kachel.

ook niet echt nodig, zit aan beide zijkanten en aan de achterkant een ander pand.

En de voorkant staat de wind bijna nooit op.

valt reuze mee hoe koud het hier word.

en zoals eerder gezegt, als het wel koud is, extra trui aan of harder werken! :D

Ik gebruik bier icm een extra trui... Wordt je ook goed warm van. Sta altijd al in de open lucht te sleutelen hopend op geen regen.

Ik gebruik bier icm een extra trui... Wordt je ook goed warm van. Sta altijd al in de open lucht te sleutelen hopend op geen regen.

zit ook in een ongeïsoleerde damwandschuur. heb voor de extreem koude dagen een heater op rooie diesel staan. maar dat stinkt zo naar diesel en geeft een bult kabaal.

dus meestal gewoon jas aan en hard werken. en zo af en toe thuis een bak koffie om op te warmen:P

zit ook in een ongeïsoleerde damwandschuur. heb voor de extreem koude dagen een heater op rooie diesel staan. maar dat stinkt zo naar diesel en geeft een bult kabaal.

dus meestal gewoon jas aan en hard werken. en zo af en toe thuis een bak koffie om op te warmen:P

ben ik toch blij dat de gasleiding door getrokken is van huis naar de werkplaats.

Daar staat een mooie industrie gaskachel in.

Half uurtje aan, in je t-shirt kunnen sleutelen als je de deuren dicht hebt.

En dan op auto zetten dat ding.

lekker een graadje of 22-25..

Hoog opstoken lukt ook. met gemak 30 graden terwijl het -10 is buiten.

ideaal om je auto te spuiten.

ben ik toch blij dat de gasleiding door getrokken is van huis naar de werkplaats.

Daar staat een mooie industrie gaskachel in.

Half uurtje aan, in je t-shirt kunnen sleutelen als je de deuren dicht hebt.

En dan op auto zetten dat ding.

lekker een graadje of 22-25..

Hoog opstoken lukt ook. met gemak 30 graden terwijl het -10 is buiten.

ideaal om je auto te spuiten.

Mijn schuur is onder mijn huis daar hangt de cv ketel en daar beginnen dus ook alle leidingen altijd een goede temperatuur:D:D

Mijn schuur is onder mijn huis daar hangt de cv ketel en daar beginnen dus ook alle leidingen altijd een goede temperatuur:D:D

stook hier de prut warm op gas.

maar da kost me zo langzamerhand klauwen met geld.

dus word het hier ook tijd voor een houtkacheltje..

:hmmz

zei ik dat vorig jaar ook al niet...

maar het kacheltje is er nu, enkel nog ff t pijpje aansluiten :D

stook hier de prut warm op gas.

maar da kost me zo langzamerhand klauwen met geld.

dus word het hier ook tijd voor een houtkacheltje..

:hmmz

zei ik dat vorig jaar ook al niet...

maar het kacheltje is er nu, enkel nog ff t pijpje aansluiten :D

goedkoopste, allesbrander, ik haal er mijn hout voor bij de kwantum, praxis, etc

gratis pallets, zo mee te nemen, ff klein maken en klaar,

Terug
Naar boven