• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoe ziek kun je zijn.

helaas lopen er van zulke figuren meer rond,

hier had er laatst ene onze rottweiler te pakken gehad, arme dier loopt er nog slecht van.

weet wie het gedaan heeft... en heb m ook al het een en ander beloofd. de idioot!

hij heeft niks in ons tuintje te zoeken immers.

WTF wat een tyveshond ,die zou ik graag eens opzoeken en hem eens een dag vast zetten zonder dat ie naar de plee kan ,kijken of hij ook gaat schijten ,en dan zijn kop in slaan met een pijp

wat een zieklijke mensen leven er op deze aardkloot ,en ze komen er af met een procesverbaal

afmaken die bende das mijn kerst gedachte als ik dit lees

Ze moeten hem is met de stalenpijp tegen zen harses slaan.. stofzuigerslang is te zacht! Mongool!

Net of die hond er iets aan kan doen!!

Jeetje dat zou ik geen eens durven, watte fuck dacht hij, het is een hond laat het dan ook uit zulke mensen heb ik echt een hekel aan wil ze liever zelf doodslaan ophangen die gast :swear Arme hond heeft heel veel pijn gelijd hoop dat deze man ook een zware straf krijgt

als iemand mijn hond wat doet en ik weet wie het gedaan heeft beloof ik hem niets ,maar krijgt het meteen van me ,al moet ik door zijn voorraam naar binnen toe .

van me dieren moet je afblijven.

OOOoooow mag ik die vent ff hier

zit weer lekker tegen vandaag kan ik me lekker afreageren op die randdebiel ipv mn astra :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

@trashmetal wrote:OOOoooow mag ik die vent ff hier

zit weer lekker tegen vandaag kan ik me lekker afreageren op die randdebiel ipv mn astra :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear :swear

Haha f*ck f*uck astra met knuppel en al

@iquick wrote:@trashmetal wrote:OOOoooow mag ik die vent ff hier

Haha f*ck f*uck astra met knuppel en al

toen ik bezig was had ik het wel in gedachte

maar toen ik er rond liep vond ik het toch zonde van zo'n mooie carosserie :wub

Hahaha ja zonde van je auto maar ook echt zonde van deze hond :( ze moeten echt zwaardere straffen geven aan zulke mensen tjeetje

Hier wordt ik misselijk van bah!! :fy1 :fy1

Degene die 'm kan ophalen mag 'm bij mij brengen.....heb hier twee BoerBoels rondlopen van allebei bijna 100 kg.....die lossen het wel op!

Terug
Naar boven