• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoedenplank Astra F

Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een Astra Tailgate F X1.6XEL uit 1995 gekocht. Hartstikke leuk autootje, maar de eigenaar voor mij heeft ovalen boxen in de hoedenplank gehad. Gevolg: 2 fantastische ovalen gaten in m'n hoedenplank... En natuurlijk heb ik alleen ronde boxen :mad: dus nu ben ik benieuwd of iemand weet waar ik een gave hoedenplank kan halen. Of kan ik beste gewoon even langs de sloop rijden en kijken of daar nog iets tussen zit? :)

Inderdaad het best eerst op de sloop kijken... heb daar ook een hoedeplank voor een astra F gekocht voor 10 euro.

Inderdaad het best eerst op de sloop kijken... heb daar ook een hoedeplank voor een astra F gekocht voor 10 euro.

en ik zeg ook : sloperij bezoeken. daar zijn er genoeg.

De hoedeplanken van een 3 en 5 deurs zijn gelijk.

Groet, Rik

en ik zeg ook : sloperij bezoeken. daar zijn er genoeg.

De hoedeplanken van een 3 en 5 deurs zijn gelijk.

Groet, Rik

Weet niet precies hoe de kleur heet, maar het is zo'n 'gewone' zwart-grijze die er nu in zit. Liefst gewoon weer die kleur :) Maar da's wel mooi om te weten in ieder geval, dat de 3- en 5-deurs gelijk zijn! Anders had ik mezelf op de sloop al alleen naar 3-deurs zien zoeken, vrouw he... :angel

Weet niet precies hoe de kleur heet, maar het is zo'n 'gewone' zwart-grijze die er nu in zit. Liefst gewoon weer die kleur :) Maar da's wel mooi om te weten in ieder geval, dat de 3- en 5-deurs gelijk zijn! Anders had ik mezelf op de sloop al alleen naar 3-deurs zien zoeken, vrouw he... :angel

[rquote=1840320&tid=140373&author=brainmuller]ik heb er ook nog 1

gr[/rquote]

En waar kan ik die eventueel komen halen? :)

[rquote=1840320&tid=140373&author=brainmuller]ik heb er ook nog 1

gr[/rquote]

En waar kan ik die eventueel komen halen? :)

[rquote=1840314&tid=140373&author=Daan0803]Omgeving Emmen, dus Oostburg is wat ver ben ik bang... :( In ieder geval bedankt voor je aanbod! :thumbup[/rquote]

Je zou het kunnen combineren met een dagje strand, maar daar is het nu ook niet bepaald weer voor :P

Terug
Naar boven