• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoedenplank maken + audio achter

goedendag,

ik ben sinds 2 weken trotse eigenaar van een tigra maar wil er nog een paar kleine dingen aan veranderen. (andere speakertjes uitertlijk etc. maar nu wil ik gaan beginnen met een andere hoedenplank maken. deze die er nu inzit is erg amateuristisch in elkaar gezet. weet iemand wat de maten zijn om er een mooie hoedenplank in te maken?

of een manier hebt om dit makkelijk zelf te doen?

en nu we toch bezig zijn, is het makkelijk om de speakers achterin te vervangen(zitten nu standaard speakers in) en deze is aan 1 kant gescheurt.

deze wil ik ook vervangen.

mvg,

Arjan (Goatt)

Ik heb achterin de speakers eruitgehaald en het kapje er weer opgeplakt. De kabels van deze boxen heb ik verlengd waardoor ik nu 2 boxen in de klepjes in de achterbak.

zoiets als hieronder

images

misschien een idee?

Ik heb achterin de speakers eruitgehaald en het kapje er weer opgeplakt. De kabels van deze boxen heb ik verlengd waardoor ik nu 2 boxen in de klepjes in de achterbak.

zoiets als hieronder

images

misschien een idee?

hoedenplank ook zo goed als klaar =D moet alleen nog bekleed worden, audio dr in en aansluiten.

dan kunnen we weer lekker stuiterend over de weg heen gaan.

maar de foto's komen binnenkort (het is het nog een standaard tigra)

binnekort andere led verlichting bij me tellerplaten etc. en dan gaan we kijken wat we erna gaan doen.

hou julie op de hoogte,

greetz

hoedenplank ook zo goed als klaar =D moet alleen nog bekleed worden, audio dr in en aansluiten.

dan kunnen we weer lekker stuiterend over de weg heen gaan.

maar de foto's komen binnenkort (het is het nog een standaard tigra)

binnekort andere led verlichting bij me tellerplaten etc. en dan gaan we kijken wat we erna gaan doen.

hou julie op de hoogte,

greetz

Terug
Naar boven