• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoera onze zoon is geboren!!

Bedankt voor alle leuke reacties!

Met de kleine gaat het helaas iets minder, de bloedwaardes waren helaas niet goed. Levy is weer terug op de intensive care:thumbdown

Krijg nu via infuus medicijnen die het probleem snel moeten gaan oplossen. Vanmiddag hopen we meer te weten.

Gr Fam van't Wout

Hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!

Ik hoop dat jullie samen heel veel geluk mogen hebben.

Henk

origineel gepost door Marcel28

Bedankt voor alle leuke reacties!

Met de kleine gaat het helaas iets minder, de bloedwaardes waren helaas niet goed. Levy is weer terug op de intensive care:thumbdown

Krijg nu via infuus medicijnen die het probleem snel moeten gaan oplossen. Vanmiddag hopen we meer te weten.

Gr Fam van't Wout

Dat is goed klote Marcel.

Ik wens jullie veel sterkte en dat Levy maar snel weer naar huis mag.

Safe driving Jurgen

van harte gefeliciteerd met jullie zoontje, en hopen dat het allemaal beter gaat met de toekomstige opel fanaat :D ik was op dezelfde datum geboren 21 jaar geleden :P

Zozo was goed schrikken denk ik int begin??? Ik zelf kreeg toenk geboren was geen voedsel binnen (nu een lelijk litteken op mn buik! vanwege de operatie diek gelijk kreeg!)

Maar goed dat het helemaal goed gaat nu!!! En veel plezier met de opgroeijaren he!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.

Onze oudste heeft ook wat opstart probleempjes gehad omdat ie maar niet wou komen......was na een weekje al niks meer van te merken.

gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje hoop dat het inmiddels allemaal wat beter met hem gaat in ieder geval veel sterkte en we duimen met z'n alle voor een snel en goed herstel

Gefeliciteerd, en hopelijk is alles binnenkort helemaal goed en mag hij mee naar huis.

Geniet ervan, er is niks mooiers toch?

Groet Tim

Terug
Naar boven