• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel heeft jou vectra/signum gelopen?

Vectra gekocht in november 2007 met 144.000 op de teller.

Nu 282.460 op de teller.

Groet jraaf

goed onderhoud en zeker de v6 motoren zijn gewoon erg sterk.

onze ex Omega ging er met 240.000 uit en dat motortje was nog als nieuw, gebruikte geen druppel olie. Helaas werd de apk te duur om hem te houden. Hij is nu in de export gegaan naar polen. Geloof me dat ding rijd nu nog met een hele tevreden bestuurder

Vectra A C2.5XE V6 handgeschakeld uit 1994,

gekocht met 109000 in 2011 en toen ik hem in Juni vorig jaar stalde 139000..

Wordt in juni dit jaar weer losgelaten..

Benjamin

Momenteel heeft mijn Vectra B2 uit 2001 (2,2 16v Sport Edition II /Z22SE) 256k gelopen en loopt nog steeds prima :D

Vectra 2.5 V6 uit 1999 gekocht in 2013 en had toen 247.000 op de teller.

Ondertussen staat de teller op 262.000 en loopt nog steeds als een zonnetje :-)

295000 km loopt nog als een zonnetje en verbruikt nog geen druppel olie :-) 1.9 cdti 150 pk

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ik heb een Vectra uit '97 en hij heeft nu 290.000 kilometer gelopen. Hij begint nu wat slijtage te vertonen (uitlaat, deur die niet meer open wil), dus ik ben bang dat ik op zoek moet naar wat anders. Of iemand moet me kunnen helpen met die deur.

gaat hij niet meer open omdat het slot vast zit of is er wat anders aan de hand?

uitlaatje voor een Vectra v.a de kat gaat je de kop niet kosten.

Inderdaad. Uitlaat kan niet veel kosten. En als het bij de deur de slot is. Zal het ook niet de kop zijn. als er verder niet vele mee is.

Ontopic Opel vectra B van October 99 1.6 Sport edition. 189.000 gelopen. Als ik kijk dat zelfs de vorige lancia het tot 352.000 Heeft gered. Verwacht ik dat ook de Vectra wel de 250.00-300.000 Haalt.

Mits goede verzorging van alle eigenaars wel want mijn Vectra heeft nu reeds 2 motorblokken gehad en er komt een 3e aan.

1e motorblok X20XEV was perfect in running op 136.000 op de teller toen ik hem kocht. Altijd dealer onderhouden tot een mechanieker die ik kende aan mijn auto bezig was en de motor naar de vaantjes heeft geholpen (tot 154.000 km gehaald † RIP) :swear

2e motorblok X20XEV was uit noodzaak en zag er al niet echt fris uit en heeft nog geen 5.000 achter de kiezen sinds de inbouw en de koppakking lekt samen met het koelvloeistof...

3e motorblok X20XEV wordt nagezien en volledig gereviseerd door Willem en is dus nu in making :) Hoop dat ik hem snel krijg zodat ik terug zorgeloos kan rondrijden net zoals bij mijn eerste motorblok...

Wagen staat dus nu momenteel zo veel mogelijk stil... :(

dat is flink pech. Maar heb wel een idee dat het bij deze vectra goed zit. Als ik goed onthoud. Heeft hij op de 120 Km net 3000+- toeren nodig onze vorige blok van een italiaan. Had daarop toch zeker 3500-3800 Toeren voor nodig. En hij is nog heerlijk stil ook e.d.

Ja is een leuke auto om mee te rijden maar zou er binnenkort ook een versnellingsbakmod aan willen laten doen zodat ie minder toeren doet in 50 km/u alsook de 120 km/u maar daar moet ik een expert voor aanspreken mettertijd :D Eerst mijn motorblokje zelf in orde hebben. Maar als Wim eraan werkt heb ik er geen zorgen over ;)

Die weet er als ik zo leest genoeg van ja. Die garage,s van tegenwoordig. Soms zou je ze overhoop schieten. Gezien de kwaliteit :)

Terug
Naar boven