• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel in zoon auto waard?

@Mr.F wrote:Gecondoleerd.

Maar waarom wil je de auto nooit meer zien als ik vragen mag?

ik vermoed vreemde gevoelens bij deze wagen. Lijkt mij het meest voor de hand liggend :)

Sterkte!

@Mr.F wrote:Gecondoleerd.

Maar waarom wil je de auto nooit meer zien als ik vragen mag?

ik vermoed vreemde gevoelens bij deze wagen. Lijkt mij het meest voor de hand liggend :)

Sterkte!

Inderdaad, als eerst gecondoleerd met het verlies van je oom.

Als de kans zo klein mogelijk wil maken dat je de auto nog tegenkomt, kun je 'm het best bij een dealer kwijt aan de andere kant van het land, of zelfs laten exporteren?

Maar voor een prijs zouden we inderdaad foto's en specificaties moeten gebruiken.

Inderdaad, als eerst gecondoleerd met het verlies van je oom.

Als de kans zo klein mogelijk wil maken dat je de auto nog tegenkomt, kun je 'm het best bij een dealer kwijt aan de andere kant van het land, of zelfs laten exporteren?

Maar voor een prijs zouden we inderdaad foto's en specificaties moeten gebruiken.

ik zou niet zo snel op zo'n bod ingaan . jetcars bied daar ook onder een andere naam.

die beiden je vraagprijs of meer en als je er bent wordt je opgelicht waar je bijstaat.

dus google altijd even de naam van de verkoper.

verder gecondeleerd en sterkte met het verlies.

ik denk dat een dealer het beste en het snelste zou zijn .

je krijg er niet de hoofdprijs voor maar ok.

dan zou je partucelier gaan zoeken maar dat kost tijd .

succes ermee

ik zou niet zo snel op zo'n bod ingaan . jetcars bied daar ook onder een andere naam.

die beiden je vraagprijs of meer en als je er bent wordt je opgelicht waar je bijstaat.

dus google altijd even de naam van de verkoper.

verder gecondeleerd en sterkte met het verlies.

ik denk dat een dealer het beste en het snelste zou zijn .

je krijg er niet de hoofdprijs voor maar ok.

dan zou je partucelier gaan zoeken maar dat kost tijd .

succes ermee

Ik ga dit even met een andere moderator bespreken...een reactie als die van Camper op een dergelijke vraag vind ik beneden alle fatsoensnormen! En vervolgens wel weer verwachten dat andere forumleden je weer helpen met jouw 16szr-problemen zeker? :thumbdown

Nu weer on topic graag.

Ik ga dit even met een andere moderator bespreken...een reactie als die van Camper op een dergelijke vraag vind ik beneden alle fatsoensnormen! En vervolgens wel weer verwachten dat andere forumleden je weer helpen met jouw 16szr-problemen zeker? :thumbdown

Nu weer on topic graag.

@Opelkees wrote:er zijn natuurlijk verschillen.. de handelswaarde waar de dealer hem voor inkoopt ligt denk ik rond de 7 a 8 mille?

in dat geval heb je tegenwoordig ook sites zoals http://www.ikwilvanmijnautoaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false; die hem van je inkopen. dan is ie zeker het dorp uit.

als je hem zelf verkoopt kan je er wel wat meer voor vragen.

Als eerste gecondoleerd met het verlies.

Ten tweede zulke sites zijn niet te vertrouwen, dan zou ik em liever particulier verkopen :) Daarnaast schat ik zelf de waarde op 11000 euro. Beter kan je het bieden op mobile.de of autoscout24 dan is die ook meteen geëxporteerd naar duitsland of bulgarije. Een vriend had zijn auto op marktplaats gezet een vw en die was meteen ook de volgende dag weg naar polen.

Heel veel sterkte nog :(

@Opelkees wrote:er zijn natuurlijk verschillen.. de handelswaarde waar de dealer hem voor inkoopt ligt denk ik rond de 7 a 8 mille?

in dat geval heb je tegenwoordig ook sites zoals http://www.ikwilvanmijnautoaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false; die hem van je inkopen. dan is ie zeker het dorp uit.

als je hem zelf verkoopt kan je er wel wat meer voor vragen.

Als eerste gecondoleerd met het verlies.

Ten tweede zulke sites zijn niet te vertrouwen, dan zou ik em liever particulier verkopen :) Daarnaast schat ik zelf de waarde op 11000 euro. Beter kan je het bieden op mobile.de of autoscout24 dan is die ook meteen geëxporteerd naar duitsland of bulgarije. Een vriend had zijn auto op marktplaats gezet een vw en die was meteen ook de volgende dag weg naar polen.

Heel veel sterkte nog :(

de apk is volgens mij gewoon een formaliteit, maar ja of we daar zin in hebben.

ik denk dat er een liter ruitenvloeistof in moet tenminste boordcomputer zei dit 6 maand geleden. thats it

ik heb hem aangemeld op www.ikwilvanmijnautoaf.nl we zullen even zien wat er geboden word.

de apk is volgens mij gewoon een formaliteit, maar ja of we daar zin in hebben.

ik denk dat er een liter ruitenvloeistof in moet tenminste boordcomputer zei dit 6 maand geleden. thats it

ik heb hem aangemeld op www.ikwilvanmijnautoaf.nl we zullen even zien wat er geboden word.

Gewoon een standaard auto, waarde ligt volgens taxatie tussen de 11000 en 12000 euro, het is een 1.6 16V en er moet over een mand een nieuwe APK op die verloopt op 12 april 2012

Terug
Naar boven