• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoeveel inc velgen?

ronnydeboer85

Post weinig
hallo allemaal

weet er iemand hoeveel inc velgen er onder een astra h gtc

1.8 16v past ik wil er namelijk zo

groot mogelijk er onder gooien

je kunt het zo gek maken als je wilt. ik denk standaard tot 19" maar als je de kassen uit gaat rollen waarschijnlijk wel groter...

who 19 inch klopt de snelheidsmeter dan nog wel?

ik vind het wel mooi staan groten velgen maar wat moet zoon band wel niet kosten per stuk.

ik heb ooit is 17 inch 195 breed 40 hoog van pirelli gehad klote banden, maar kosten wel 120 euro per stuk.

je kan de band omtrek met de tech2 of op-com instellen dus dat is niet zo'n probleem.

120 euro per band valt nog reuze mee, 18inch banden zijn ook nog goed betaalbaar: 120per pand(dunlop). Bij 19" worden ze wel een stuk duurder.

nou 18 inch staat super netjes.

heb sinds vorige week ook 18inch eronder en jah dat staat echt precies goed niet te groot en vooral niet te klein. wou namelijk ook eerst 19inch maar jah dat lijkt al zo gauw veeeeeeeeeel te groot.

gr bacardi

Terug
Naar boven