• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

hoeveel opel astra g opc 1

@steefopel wrote:En olie lekkage:P

gok op een keering aan bakzijde zal wel een flinke lekage wezen. anders doe je zo,n wagen niet weg

daarnaast mag je je afvragen hoe de klepseals er nog aan toe zijn en de turbo !

Ja heb die ook gezien er staat een hele mooie blauwe opc 2 maar best prijzig en moet 1 van mijn wagens kwijt 3e word te veel :(

En die roze is zo weer knal rood te krijgen en lekkage zal wel een duur grapje zijn voor een kleppendeksel of een ander simpel dingetje verkoop je zo een wagen niet

heee lagge man, leuk om te zien hoeveel en zelfs de kentekens :D .

Zelfs mijn kenteken heb ik gevonden :P .

De OPC2 zijn er minder als ik verwacht had en de station meer als verwacht eigenlijk. Hhaha zo zie je maar dat het anders kan zijn dan je zelf dacht :).

Leuk

Als jullie het leuk vinden kan ik e.v.t op mijn website een overzichtje maken van de gegevens die jullie hier melden.

Laat maar horen, misschien dan ook wel leuk om alle nog bestaande OPC's te vermelden.

@Andre_Ede wrote:Eigenlijk ben ik wel heel benieuwd naar hoeveel 5 Deurs Vauxhall Astra MK4 SRI Turbo er gemaakt zijn, dat was de tegenhanger van de OPC toen die in de UK nog geen VXR hete.

Was trouwens ook een VAN versie van de SRI Turbo in de UK.

vergeet de MK4 GSI niet. en vooral in het rood zijn ze zeldzaam daarzo

@Tommy666 wrote:Weet er toevallig ook iemand hoeveel OPC2 er gemaakt zijn?

Ik heb ergens een keer ergens op een duits forum gelezen dat er zoveel zijn:

3500 opc 2 3drs

500 opc caravan's

12000 zafira a opc

De stations zijn dus het zeldzaamst

mijn oude staat er ook tussen de 88fjhz

pta5.jpg

Volgens Opel zelf zijn er totaal 624 OPC Caravan's gebouwd

2002: 192

2003: 396

2004: 36

Waarvan 228 in Duitsland hun leven hadden, en 348 naar Zwitserland.

Dan ook maar even de Zafira:

Zafira A OPC 11.396 Stuks

4.196 in Ardenblau

3.658 in Saphirschwarz

3.370 in Starsilber

172 in Magmarot

Dat is verschillend bij de productie gegevens die ik van Opel heb is soms alles inbegrepen en een andere keer is alles weer apart vermeld.

Helaas ontbreken bij mij de productie gegevens van 1999 t/m 2003.

mag ik vragen hoe men aan deze info komt.. zoals type auto op NL kenteken enzo.. vraag ik me altijd af king:

Ik dacht dat de station alleen.in het blauw gelevert was en dat Duitsland de meeste had. Meer naar Zwitserland dus. Okee weer wat info rijker :).

Wat is magmarot???

Terug
Naar boven