• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel originele Corsa B GSI Fase1 rijden er nog rond?

Afschuwelijke optie dan maarja iedereen zijn eigen smaak is en blijft een leuk wagentje

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

@Vannos wrote:hier nog een originele :)

mpm7.jpg

hqmz.jpg

f43w.jpg

heeft wat aandacht nodig maar dat komt er zeker :D

Volgens mij heb ik afgelopen week er nog eentje in de buurt van Middelburg zien rijden. Kweet alleen niet of het nou ook deze was, maar duidelijk wel een GSI fase 1. Kvind het nog wel mooie auto's en dat zeker fabrieksaf.

Sport en GSi na 1995 zijn gelijk aan elkaar, van binnen en buiten, op de Teller na dan..

Willem

Dat is precies hetzelfde met de Corsa C. Mijn GSI heeft ook weinig verschil met de sport versie ( vind ik zelf dan ) en ziet er van buiten uit zoals elke C van 2000 tot 2003

Volgens mij heb ik wel eens vaker een Corsa B gezien met koplampsproeiers. Als ze origineel zijn, zou ik het er lekker op laten zitten, juist omdat je het bijna nooit ziet.

Leuke Corsa Vannos! Wat zijn de plannen ermee?

Hier ook nog een originele opel corsa gsi rijder uit 94 :D alleen gaat hij helemaal op de schop ik sloop alles ervan af en zet er een corsa optima wide bodykit onder :D

verbaasd me nog dat de gsi motoren zo lang meegaan, al 185k op de tellen en hij gaat nog makkelijk een ton mee :)

Koplampsproeiers zijn ORIGINEEL!! er rijdt hier nog een fase 1 1.4 8V Swing rond met deze sproeiers, vind het echt Vet.

Ook rijdt er hier in het dorp een 1995 1.6 16V Sport rond, origineel en niet ingevoerd.

Willem

@TedMechanic wrote:Volgens mij heb ik wel eens vaker een Corsa B gezien met koplampsproeiers. Als ze origineel zijn, zou ik het er lekker op laten zitten, juist omdat je het bijna nooit ziet.

Leuke Corsa Vannos! Wat zijn de plannen ermee?

wagentje komt ook van kees :)

hij blijft mooi origineel op wat velgen na denk ik. :D

verder idd leuk wagentje. maar heeft flink schoon maak beurtje nodig op het interieur :P

@ wim-v6

Vind het ook wel wat hebben die koplamp sproeiers geeft de auto een bepaalde look als je er naar kijkt :D

ben er nog niet achter wanneer de koplampsproeiers in actie komen,, na een bepaald aantal keer sproeien op de vooruit ofzo ?

Heeft iemand hier trouwens een foto van een origineel GSI Fase1 stuur met airbag?

Ben benieuwd of de lederen met stiknaad bij mij in de GSI origineel is.

Volgens mij als je op dit moment een opel corsa b gsi full options uit 94 hebt kun je er aardig veel voor vragen. Vraag me af wat ze over 5 jaar doen.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 4 Beta

Terug
Naar boven