• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Hoeveel Vectra 2000's

Ja hoor hier is er nog 1 hehe :) bj 90 en in 96 of 97 geimporteerd vanuit duitsland naar nl heb zelfs nog originele dealer boekje van duitsland erin gevonden lag achter deurtje bij het paneel van me ecu fotos volgen snel wil ook nog effies contact opnemen met Stellema zoals ik las heeft hij er 2 voor als donor

origineel gepost door DaYaCol

origineel gepost door Oenatje

graag wat foto's van je motorkap, van de kadett luchthappers. wil die er ook in maken.

op deze foto is het goed te zien denk ik.

Ik zal nog eens kijken op mijn pc of er nog eentje sta

dan mail ik hem wel

Foto-VK6KNHQT.jpg

Volgens mij staat deze in beverwijk (van opel devil?) koppeling is stuk, staat te koop. Maar de eigenaar komt hier niet vaak meer na aankoop van een kever :P

origineel gepost door 2000

origineel gepost door DaYaCol

origineel gepost door Oenatje

graag wat foto's van je motorkap, van de kadett luchthappers. wil die er ook in maken.

op deze foto is het goed te zien denk ik.

Ik zal nog eens kijken op mijn pc of er nog eentje sta

dan mail ik hem wel

Foto-VK6KNHQT.jpg

Volgens mij staat deze in beverwijk (van opel devil?) koppeling is stuk, staat te koop. Maar de eigenaar komt hier niet vaak meer na aankoop van een kever :P

van opel-devil ziet er anders uit . ben het wezen bezichtigen maar was meer werk dan alleen de koppeling.

btw die kever zag er vet uit haha.

ben toen zelf naar overschie gereden om de mijne te halen

Hij is volgens mij door mijn collega verkocht aan een jongen uit Rotterdam. Ben het broertje van MartKlanderman en werk bij hetzelfde bedrijf;) Echt een geweldige auto. Zat wel wat werk aan (roest) maar je trok er elke auto mee uit in een sprintje, belachelijk snel!

origineel gepost door vectra200driver

Ja hoor hier is er nog 1 hehe :) bj 90 en in 96 of 97 geimporteerd vanuit duitsland naar nl heb zelfs nog originele dealer boekje van duitsland erin gevonden lag achter deurtje bij het paneel van me ecu fotos volgen snel wil ook nog effies contact opnemen met Stellema zoals ik las heeft hij er 2 voor als donor

Zal ik dan ook maar even reageren ;) (ben echt al heel lang niet meer op het forum geweest omdat ik niet kon inloggen een lange tijd). In me garage staat nog een vec 2000 4x4 king: stond al heel lang te koop maar ik wil er eigen ook wel weer graag in rijden , vind het 1 van de mooiste modellen die opel gemaakt heeft :jerry.

Maar dit is hem ;) als ik ooit eens tijd heb moet ik aan de gang met de vec om hem weer op frissen enzo maar het komt er maar niet van (heb nog een kever en golf 2 ook).

P1420304.JPG

Die laatste 4x4 is nu van mij...

En ik wist dat die modellen wel wat roestproblemen hadden.... maar zo erg :swear....

Jeroen

Heb ook een witte 2000 gehad.. Vanwege de vele roest er uiteindelijk voor gekozen hem na anderhalf jaar weg te doen, gewoon omdat ik moest kiezen of voor 2 a 3000 euro laswerk of een vectra b gaan rijden.. En in de tussentijd door olielek en verrotte koppling en vliegwiel al zoveel kosten gehad, dat ik wel samen met mannetje besloot deze weg te doen voor een B vectra.

Maar mis hem nog steeds!! Maar in ieder geval de mooie tijden die ik ermee heb gehad zullen zeker bij me blijven :D

Foto's van meteen na aankoop, gezien niemand na mijn uitbouw nog geloofde dat het een "echte 2000" was:

100_3985.jpg

100_3982.jpg

100_3984.jpg

Ik heb mijn nekkentrekker ook al even niet meer in mijn bezit, was toch een superfijne auto en veel bekijks.

Ik weet eigenlijk niet of hij nog rondrijd:

vectra20001.jpg

vectra20003.jpg

vectra20002.jpg

origineel gepost door drempelvrees

Ik heb mijn nekkentrekker ook al even niet meer in mijn bezit, was toch een superfijne auto en veel bekijks.

Ik weet eigenlijk niet of hij nog rondrijd:

vectra20001.jpg

Die gele ernaast wel, heb ik nog welleens paar keer gespot hier in Nijmegen.

Foto btw van de forum meet van 2006??

Die was van Bas (Ubik) ja uit Sittard, die heeft er toen extreem veel aan laten doen. En rechts die Kadett was van Sayman, ook uit Sittard.

Deze foto's zijn toen gemaakt in Utrecht, ik geloof bij Scorpion Tuning

Weet dat ie een tijd geleden een keer te koop aangeboden is geweest op VTN forum voor 5000 euro, maar daar kwamen niet even prettige reacties uit.. :|

origineel gepost door kimmiej666

Weet dat ie een tijd geleden een keer te koop aangeboden is geweest op VTN forum voor 5000 euro, maar daar kwamen niet even prettige reacties uit.. :|

In welk opzicht??? Zeker een te hoge vraagprijs?

Eerste topic was meteen deze auto te koop aanbieden + iid de prijs, dat je een mega liefhebber moest hebben die dit bedrag ervoor over zou moeten hebben..

Die groene, reed die niet in horst limburg ergens rond?

En die gele, die was super dik! maar de laatste keer dat ik hem zag was 2 jaar geleden op de meeting in sevenum en toen zag hij er super slecht uit...

die groene stond laatst nog op marktplaats volgens mij en stond vorig jaar naast mij bij de ingang padock TT-circuit Asen en die gele staat ook op marktplaats voor onderdelen of in z'n geheel (weet niet zeker)

Ik weet wel dat de velgen te koop zijn van die gele(marktplaats)

gr.Paul

origineel gepost door Klanderman

Hij is volgens mij door mijn collega verkocht aan een jongen uit Rotterdam. Ben het broertje van MartKlanderman en werk bij hetzelfde bedrijf;) Echt een geweldige auto. Zat wel wat werk aan (roest) maar je trok er elke auto mee uit in een sprintje, belachelijk snel!

Foto-N6P76RO8.jpg

Deze is van mij geweest.

De roest ging inderdaad net zo snel als een sprint.

en op plaatsen waar je moeilijk bij kon komen.

Had hem zelf 1 keer door een prof. bedrijf laten Restaureren.

Maar na 2 jaar begon het weer van voor af aan.

Heb hem Verkocht aan iemand uit de buurt van Limburg en een Vectra i500 gekocht, die is ook verkocht in het oosten.

Nu Opel-Loos en dat bevalt prima zo.

Al moet ik zeggen dat ik wel bezig ben geweest met een mooie i35 en een OPC.

@DaYaCol:

wat voor auto rij je nu dan?

vond die i500 een platje van een auto alleen had ik het geld er niet voor,anders had ik hem graag over genomen,al ben ik wel blij met mijn 1.8 16v

hopelijk is hij weer bij een liefhebber.:P

gr.Paul

Die gele heeft de afgelopen 2 jaar heel vaak te koop gestaan...

Heb em dit jaar op sevenum nog wel op dat zijweggetje zien heen en weer crossen dacht ik...

origineel gepost door kimmiej666

Die gele heeft de afgelopen 2 jaar heel vaak te koop gestaan...

Heb em dit jaar op sevenum nog wel op dat zijweggetje zien heen en weer crossen dacht ik...

Ik heb hem niet zien rijden,,ook niet op gelet eigenlijk,stond genoeg mooi spul op het veld:P

Ik kwam hem gisteravond toevallig nog tegen op hyves.

kweet alleen niet meer wie die foto's had.

Zal zo weer ff zoeken haha.

hoop alleen niet dat die vec het zelfde doel heeft als mijn ex astra F GSI (donor/onderdelen:cry:cry)

Terug
Naar boven